Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie

Aktualna kategoria: Nauka » Podstawy przedsiębiorczości » Liceum - lekcje

1...11121314151617181920212223242526272829
Lekcja: "18. Biznesplan"

Promocja i reklama


Promocja i reklama
Aby potencjalni klienci mogli dokonać zakupunaszego produktu, muszą o nim usłyszeć. Akcje reklamowe i promocyjne mają za zadanie przyciągnąć uwagę, informować, przekonywać i wzbudzać zaufanie.
Istnieją różne sposoby promocji i reklamy:
- klasyczna reklama - ogłoszenia w prasie, radiu, telewizji, kinie, internecie
- marketing bezpośredni - bezpośrednie przesyłanie (mailing) ulotek wybranym klientom, telemarketing, Internet (e-mail), rozdawanie ulotek na ulicy
- public relations - artykuły prasowe na temat produktu/usługi, firmy lub właścicieli firmy, napisane przez pracowników firmy lub wynajętego dziennikarza
- wystawy, targi
- wizyty u klientów
Reklama i promocja są drogie, trzeba więc wykorzystywać je umiejętnie i jak najbardziej efektywnie. Najlepsze efekty przynosi przekaz skierowany bezpośrednio do docelowego klienta.
<< Poprzednia plansza   Następna plansza >>
Pobierz lekcję

Udostępnij link do tej lekcji innym uczniom:




Zgłoś uwagę do lekcji:




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie