Demonstracyjna - przedstawianie efektów działania promowanego produktu. Sposób ten obejmuje także przedstawienie zalet produktu lub usługi i udowodnienie dlaczego jest on lepszy od konkurencji. Fragment życia - akcja reklamy opiera się o system: kłopot – rozwiązanie – zadowolenie. Są to np. reklamy proszków do prania i płynów do naczyń. Rekomendacje - spoty z udziałem polityków, gwiazd muzyki, filmu, sportu, ekspertów w określonej dziedzinie, które rekomendują; dają gwarancję jakości i podkreślają walory produktu czy usługi. Styl życia – reklama ma na celu przedstawienie sposobu na życie, czy też stylu życia użytkownika produktu, a nie właściwości reklamowanego produktu. Humor - przedstawienie w sposób żartobliwy sytuacji związanej z używaniem danego produktu. Animacja – technika wykorzystująca obraz animowany, czy też zmieniony, stymulowany komputerowo do przedstawienia np. produktów wstydliwych, skomplikowanych w użyciu.