Jesteśmy dumni, że od 1985 roku wspieramy polskie i zagraniczne przedsiębiorstwa w ich działaniach dotyczących zarządzania, finansów, jakości i marketingu. Doradca dziś to jedna z najstarszych i najbardziej renomowanych firm konsultingowych w Polsce, z Zespołem Standardów Zarządzania posiadającym certyfikat ISO 9001.
Z usług doradcy skorzystały już setki klientów, a liczba wykonanych przez nas projektów jest bliska dwóch tysięcy. Do grona naszych zleceniodawców należą najpoważniejsze firmy i instytucje krajowe oraz zagraniczne, w tym m.in. Ministerstwo Skarbu Państwa, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.
W naszej pracy skupiamy się na korzyściach, które może uzyskać klient. Jest on dla nas najważniejszy. Mówi o tym kluczowy dokument doradcy - misja.
Naszą misją jest świadczenie wysokowartościowych usług w dziedzinie zarządzania, które dzięki wiedzy, doświadczeniu i umiejętnościom konsultantów przyniosą naszym klientom praktyczne i konkretne korzyści.
Zdając sobie sprawę, że podstawą wartości naszej firmy są wiedza i umiejętności pracowników, stwarzamy im możliwości osobistego rozwoju poprzez podnoszenie kwalifikacji oraz zdobywanie nowych, unikalnych doświadczeń. Dzięki temu zapewniamy warunki do tworzenia na rzecz naszych klientów nowych, niestandardowych rozwiązań i idei, pomnażających ich bogactwo.
Pracownicy to najcenniejszy zasób firmy doradczej. Spółka Doradca zatrudnia obecnie osoby świadczące usługi z zakresu zarządzania, doradztwa finansowego, marketingowego, systemów jakości oraz szkoleń. Nasi pracownicy łączą wszechstronne wykształcenie z praktycznym doświadczeniem, a często także kwalifikacje konsultantów oraz trenerów-szkoleniowców.
Obok języka polskiego konsultanci posługują się w pracy językiem angielskim oraz rosyjskim.
Duży nacisk kładziemy na szkolenie pracowników, czego przykładem jest działanie Akademii Doradcy - instytucji, która pozwala na wymianę informacji i upowszechnianie wiedzy oraz modelowych rozwiązań wewnątrz całego zespołu. Posiadamy także system zarządzania wiedzą.
|