Firma Instytut HR powstała w 2005 roku. Założycielem i opiekunem merytorycznym większości projektów jest Ewa Gordziej – Niewczyk. Psycholog biznesu, trener, wykładowca akademicki, specjalista HR. Początkowo firma nosiła nazwę Ewa Gordziej – Niewczyk doradztwo.
Naszą misją jest dostarczanie Klientom kompleksowych rozwiązań w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. W ciągu kilku lat istnienia przeszkoliliśmy kilka tysięcy osób. Firma była partnerem i podwykonawcą w licznych projektach szkoleniowych
i doradczych. Prowadziliśmy szkolenia między innymi w projektach EFS. Zrealizowaliśmy także szereg szkoleń i projektów doradczych dla firm oraz urzędów.
Wartości, które przyświecają nam we współpracy z naszymi Klientami to profesjonalizm, elastyczność i otwartość na indywidualne potrzeby Organizacji oraz uczciwość i partnerstwo. Powodem do dumy jest dla nas fakt, że z Klientami, którzy obdarzyli nas zaufaniem i skorzystali z naszych umiejętności
i doświadczenia łączą nas wieloletnie partnerskie relacje.
Program szkolenia Business managment skills - Celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy,
a także nabycie i przećwiczenie umiejętności niezbędnych dla efektywnego zarządzania grupą pracowniczą. Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które na co dzień zarządzają grupą pracowników oraz przyszłych liderów.
Consulting skills - Szkolenie z zakresu obsługi klienta wewnętrznego - Doskonalenie technik obsługi klienta, rozwijanie swoich mocnych stron i wskazanie obszarów do rozwoju. Poprawa efektywności komunikacji z klientem. Budowanie profesjonalnego wizerunku konsultanta. Wyposażenie konsultantów w techniki i sposoby radzenia sobie z trudnym klientem. Trening zachowań asertywnych.
Szkolenie z zakresu komunikacji i obsługi klienta wewnętrznego - Przekazanie wiedzy z zakresu komunikacji
w organizacji. Poprawa efektywności komunikowania się uczestników. Trening zachowań asertywnych. Poprawa umiejętności radzenia sobie z konfliktami w obszarze komunikacji.
Motywowanie pracowników - Szkolenie ma na celu przedstawienie sposobów i metod motywowania pracowników, a także podstaw tworzenia skutecznych i efektywnych systemów motywowania.
Efektywna współpraca w zespole, rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych - Celem szkolenia jest trening umiejętności współpracy a także poprawa i zbudowanie atmosfery otwartości i zaufania. Szkolenie ma nauczyć pracowników, jak radzić sobie
w sytuacjach trudnych i efektywnie radzić sobie z problemami w relacjach ze współpracownikami.
Sprzedaż - Uporządkują swoją wiedzę dotyczącą procesu sprzedaży, udoskonalą swoje umiejętności komunikacyjne niezbędne do prowadzenia skutecznych rozmów handlowych, zgodnie z kolejnymi etapami procesu sprzedaży, będą trenować prowadzenie rozmów handlowych, zmierzających do osiągnięcia wyznaczonych wcześniej celów, poznają metody kreatywnego rozwiązywania problemów i zastosują je do wygenerowania puli pomysłów na zwiększenie sprzedaży, przeanalizują i zaplanują działania, zwiększające sprzedaż, możliwe do wprowadzenia
w realiach firmy.
Szkolenie Profesjonalny dział HR - Szkolenie ma na celu prezentację najnowszych trendów
w zarządzaniu personelem, ugruntowuje wiedzę, pozwala zdobyć nowe doświadczenia. Ma na celu pozycjonować dział HR w strukturze firmy.
Zarządzanie i motywowanie w sytuacji kryzysu - Szkolenie ma na celu pomóc osobom odpowiedzialnym za zarządzanie i motywowanie pracowników w sytuacji kryzysu poradzić sobie z odpowiedzialnością, za właściwe pokierowanie działaniami.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej