Nasze szkolenia nie są ściągnięte z półki. Zanim trener wyjdzie na środek, przeprowadzana jest dokładna analiza potrzeb szkoleniowych. W jej ramach zbierane są materiały używane podczas szkolenia oraz oceniany zakres wiedzy i umiejętności przyszłych uczestników szkolenia.
Treści ćwiczeń i symulacji dostosowane są do typowych sytuacji, jakie uczestnik spotyka na co dzień. To pomaga przenieść umiejętności z sali szkoleniowej do pracy. Trenerzy używają języka, jakim posługują się na co dzień pracownicy.
Szkolenia zawierają dużą ilość praktycznych ćwiczeń. Tylko w ten sposób uczestnicy zbudują nawyki potrzebne do profesjonalnej obsługi klienta. Żadnemu z kilkunastu tysięcy uczestników nie udało się podczas naszego szkolenia przeczytać gazety.
Nasi trenerzy mają wieloletnie doświadczenie zarówno w prowadzeniu szkoleń jak i wiele doświadczeń merytorycznych.
Każdemu szkoleniu towarzyszą
solidne i praktyczne materiały szkoleniowe. Wiele z tych materiałów ułatwia pracownikom wdrożenie, tego, czego się nauczyli podczas szkolenia.
Oceniamy nasze szkolenia na wszystkich możliwych poziomach. Od satysfakcji uczestników, przez zmiany w zakresie umiejętności po stopę zwrotu z inwestycji. Jesteśmy gotowi uzależnić nasze wynagrodzenie od osiągnięcia założonych przez państwa celów.
Na naszym szkoleniu trenerów skupiamy się na tym jak specjalistów/ekspertów w swojej dziedzinie nauczyć przekazywania wiedzy innym.
Na zajęciach otrzymasz sporą porcję wiedzy, ale będziesz przede wszystkim ćwiczył. Nagramy cię na video i udzielimy informacji zwrotnej. Płytkę z nagraniem otrzymasz, tak abyś mógł ją analizować nie nie tylko na warsztatach, ale także po nich. Grupa jest mała, tak by każdy mógł aktywnie ćwiczyć (maksymalnie 12 osób).