Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacji
Efekty kształcenia - ankieta do nauczycieli przedszkola



Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.


 

Kieruję do Pań ankietę w celu uzyskania informacji na temat efektywności działań wychowawczo – dydaktycznych. Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższej ankiety. Zebrane informacje pozwolą na sporządzenie raportu oraz przyczynią się do podjęcia działań zmierzających do podniesienia jakości pracy przedszkola. Ankieta jest anonimowa.

Ankieta dla nauczycieli przedszkola
     Kieruję do Pań ankietę w celu uzyskania informacji na temat efektywności działań wychowawczo – dydaktycznych. Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższej ankiety. Zebrane informacje pozwolą na sporządzenie raportu oraz przyczynią się do podjęcia działań zmierzających do podniesienia jakości pracy przedszkola. Ankieta jest anonimowa.
  1. Czy diagnozuje Pani dzieci pod kątem przyrostu wiedzy i umiejętności?
    tak ? nie ?

    jeżeli tak, to w jaki sposób
    • karty pracy ?
    • karty obserwacji ?
    • kwestionariusze rozmów ?
    • rozmowy z rodzicami ?
    • rozmowy ze specjalistami ?
    • inne jakie

    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  2. Czy w Pani grupie prowadzona jest analiza wyników badań osiągnięć edukacyjnych dzieci uzyskiwanych w toku realizacji przyjętych programów?

    tak ? nie ?
    jeżeli tak to w jaki sposób
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  3. W jaki sposób wykorzystuje Pani wyniki analizy osiągnięć edukacyjnych dzieci?
    • do planowania pracy z dziećmi ?
    • pracy Rady Pedagogicznej ?
    • współpracy z rodzicami ?
    • inne jakie

    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  4. W jaki sposób dokonuje Pani podsumowania analizy i oceny osiągnięć edukacyjnych dzieci?
    • arkusz diagnozy dzieci ?
    • analiza pracy wychowawczo – opiekuńczo – dydaktycznej ?
    • inne jakie

    ............................................................................
    ...........................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  5. W jaki sposób gromadzi Pani informacje o osiągnięciach dzieci?
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  6. W jaki sposób eksponuje Pani osiągnięcia dzieci?
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  7. Czy w przedszkolu corocznie powołany jest zespół do badania losów absolwentów przedszkola?
    tak ? nie ?
  8. W jaki sposób wykorzystuje Pani wyniki analizy losów absolwentów?
    • w planowaniu pracy z dziećmi ?
    • w opracowaniu rocznego programu rozwoju przedszkola ?
    • we własnym doskonaleniu ?
    • inne

    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  9. W jaki sposób porównuje Pani osiągnięcia edukacyjne dzieci z założonymi celami edukacyjnymi?
    • karty pracy ?
    • wytwory dziecięce ?
    • obserwacja ?
    • rozmowa z dzieckiem ?
    • rozmowa z rodzicami ?
    • inne

    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  10. Do czego wykorzystuje Pani wyniki analizy porównawczej?
    • planowania pracy ?
    • planowania WDN ?
    • współpracy z rodzicami ?
    • inne

    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  11. Czy dzieci w Pani grupie mają możliwość zaprezentowania swoich osiągnięć?
    tak ? nie ?
    jeżeli tak, to w jaki sposób
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  12. Czy dzieci z Pani grupy biorą udział w imprezach kulturalnych, sportowych i konkursach?
    tak ? nie ?
    jeżeli tak, to w jaki sposób
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  13. W jaki sposób w przedszkolu dokumentuje się i promuje osiągnięcia dzieci?
    • publikacje w prasie ?
    • współpraca z mediami ?
    • kronika przedszkolna ?
    • taśmy wideo ?
    • tablice dla rodziców ?
    • strona internetowa ?
    • inne

    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  14. Czy dokonuje Pani analizy wyników w tych formach aktywności?
    tak ? nie ?
    jeżeli tak, to w jaki sposób
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  15. W jaki sposób prowadzi Pani obserwację wyników osiągnięć dzieci?
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  16. Do czego wykorzystuje Pani wnioski z badań osiągnięć dzieci?
    • do dyskusji RP ?
    • do doskonalenia pracy ?
    • do planowania pracy ?
    • inne

    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  17. W jaki sposób dokonuje Pani analizy przygotowania dzieci do podjęcia nauki w szkole?
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  18. Jak ocenia Pani w skali od 0 do 5 przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole z poszczególnych obszarów?
    • rozwijanie mowy i myślenia .........
    • kształtowania pojęć matematycznych .........
    • artystyczno – techniczny ..........
    • przygotowanie do pisania ........
    • umuzykalnienie ...........
    • fizyczny ..........
    • udział w życiu społeczności szkolnej ...........
  19. Jak wykorzystuje Pani informacje pozyskiwane od nauczycieli szkoły w swojej pracy?
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
  20. Czy jest Pani zadowolona z efektów osiąganych przez dzieci?
    tak ? nie ?
    jeżeli tak, to dlaczego
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
    ............................................................................
Barbara Janda - nauczycielka przedszkola

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X


Zarejestruj się lub zaloguj,
aby mieć pełny dostęp
do serwisu edukacyjnego.




www.szkolnictwo.pl

e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- największy w Polsce katalog szkół
- ponad 1 mln użytkowników miesięcznie




Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie do wykorzystania na lekcjach -> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej



Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie