|
Podyplomowe Studium Zarządzania i Marketingu SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Archiwum SGH al. Niepodległości 162 gmach główny, pok. 238, 02-554 Warszawa tel.: (0-22) 849 99 00; (0-22) 564 93 52
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1527 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
» Bieżące edycje
- Edycja XIII - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2005/2006 (zajęcia rozpoczęły się na przełomie września i października 2005 roku). Zapisy były przyjmowane od lutego 2005 r.
- Edycja XIV - nabór został zakończony; edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2006 r.).
Poniższe informacje dotyczą edycji XIV.
» Czesne
Opłata za całość studiów wynosi 7 100 zł (wpłata jednorazowa dla osób prawnych, dla osób fizycznych możliwość wpłaty w dwóch ratach: I rata - za I semestr - w wysokości 4500 zł, II rata - za II semestr - w wysokości 2600 zł).
Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studium.
Zobacz: numer konta. Tytuł wpłaty: "500-06-1225" (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").
» Tryb naboru
Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).
Wymagane dokumenty:
» Cel studium
Celem studium jest przekazanie słuchaczom podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania, marketingu, prawa, rachunkowości i finansów oraz wykształcenie umiejętności prowadzenia działalności w warunkach gospodarki konkurencyjnej, a także pełnienia funkcji specjalisty i menedżera marketingu w przedsiębiorstwie.
» Program studium
I. Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Metody analizy strategicznej
- Formułowanie strategii przedsiębiorstwa
- Zarządzanie operatywne
II. Strategia finansowa przedsiębiorstwa
- Podstawy rachunkowości menedżerskiej
- Źródła i sposoby pozyskiwania kapitału
- Ocena wyników finansowych
- Badanie przepływów pieniężnych
- Ocena efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych
III. Kierowanie ludźmi w przedsiębiorstwie
- Style i techniki kierowania
- Rozwiązywanie konfliktów
- Polityka kadrowa
- Planowanie własnej kariery
- Organizacja pracy własnej
- Prowadzenie negocjacji handlowych
IV. Prawne uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa.
V. Podstawy decyzji marketingowych
- Segmentacja rynku
- Postępowanie nabywców na rynku
- Plasowanie produktu
VI. Instrumenty marketingu
- Produkt
- Cena
- Dystrybucja towarów
- Aktywizacja sprzedaży
- Marketing mix
VII. Kierowanie działalnością marketingową
- Planowanie marketingowe
- Strategie marketingowe
- Organizowanie działalności marketingowej
VIII. Warsztaty marketingowe.
Prace pisemne z przedmiotów:
- Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie
- Kierowanie ludźmi w przedsiębiorstwie
- Planowanie marketingowe
- Marketing
Program studium obejmuje łącznie 192 godziny zajęć dydaktycznych.
» Organizacja studium
Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane zawsze w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się we wrześniu danego roku, a kończą w czerwcu następnego roku. Przyjmowanie zapisów rozpoczyna się w kwietniu tego roku, w którym uruchomiona zostaje dana edycja studium.
Zajęcia w ramach studium odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele.
Kierownik studium: prof. dr hab. Ireneusz Rutkowski
Sekretarz studium: dr Maria Wanda Mróz
Terminy zajęć XIV edycji
I semestr:
30 września 1 października 2006 r. 21-22 października 2006 r. 18–19 listopada 2006 r. 9–10 grudnia 2006 r. 6–7 stycznia 2007 r. 27-28 stycznia 2007 r.
II semestr:
24–25 lutego 2007 r. 10–11 marca 2007 r. 31 marca - 1 kwietnia 2007 r. 21–22 kwietnia 2007 r. 19–20 maja 2007 r. 16-17 czerwca 2007 r.
» Dodatkowe informacje i zapisy
Archiwum SGH al. Niepodległości 162 gmach główny, pok. 238 02-554 Warszawa
tel.: (0-22) 849 99 00 tel.: (0-22) 564 93 52
Informacji udziela i zapisy przyjmuje: dr Maria Wanda Mróz
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|