|
I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Nowej Rudzie Osiedle Piastowskie 17, 57-400 Nowa Ruda tel./fax (74) 872-25-77
| |
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 7945 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE (3 lata) klasy o profilach:
- nauka w klasach o profilu: matematyczno-fizycznym z elementami informatyki, proekonomicznym, biologiczno-chemicznym, dzienniakarsko-językowym, sportowym, ogólno-humanistycznym - szeroki wachlarz zajęć dodatkowych - wysoki poziom zajęć dydaktycznych - nauka języków obcych - przyjazne warunki kształcenia
|
O nas
Nasze liceum to szkoła z wielkimi tradycjami, działająca na terenie Nowej Rudy od 1945 roku. Wielu z naszych uczniów z powodzeniem podejmuje dalsze kształcenie na uczelniach wyższych. Grono pedagogiczne liceum jest bardzo urozmaicone pod względem stylu i metod nauczania - zawsze szuka porozumienia ze społecznością uczniowską.
Naszym głównym celem jest jak najlepsze przygotowanie młodzieży do podejmowania dojrzałych decyzji o swojej dalszej przyszłości oraz do zdania najważniejszego egzaminu w życiu - egzaminu dojrzałości. Znaczna część zespołu pedagogicznego to w końcu nasi absolwenci, którzy po ukończeniu studiów wracają do nas jako nauczyciele.
Oferujemy nowoczesne metody zdobywania wiedzy, udostępniamy uczniom pracownię informatyczną z Internetem, bogaty księgozbiór biblioteczny oraz bogato wyposażoną w sprzęt audiowizualny i multimedialny siedzibę Samorządu Szkolnego.
Naszym celem jest ponadto dbanie o wszechstronny rozwój fizyczny młodzieży, dlatego zapewniamy dostęp do sali gimnastycznej, siłowni, boisk, stadionu i basenu. Najlepsi sportowcy naszej szkoły, działając w Uczniowskim Klubie Sportowym "Ogólniak" osiągają sukcesy, zwłaszcza w koszykówce i siatkówce. Dokładamy wszelkich starań, aby atmosfera w naszej szkole dawała uczniom poczucie bezpieczeństwa i akceptacji.
MISJĄ NASZEJ SZKOŁY W ASPEKCIE WYCHOWAWCZYM JEST:
- budowa kompleksowo oddziałującego środowiska wychowawczego mającego
na celu wszechstronny rozwój uczniów pod kątem realizacji praw człowieka (w
wymiarze intelektualnym, psychicznym, społecznym, zdrowotnym, estetycznym,
moralnym, duchowym)
- upowszechnianie modelu szkoły jako efektywnego środowiska wychowawczego
w społeczności lokalnej i innych placówkach systemu oświatowego
- wspieranie wychowawczej roli rodziny, integrowanie działań szkoły i rodziców
- pomoc w kształtowaniu pozytywnego stosunku do płciowości; odniesienie płciowości
do wartości i pojęć takich jak: poszanowanie życia, miłości, małżeństwa, rodziny,
przyjaźni, akceptacja i szacunek w relacjach międzyludzkich; pomoc w osiąganiu
dojrzałości psychoseksualnej
- uświadomienie roli rodziny w życiu człowieka
- promowanie trwałych związków, których podstawą jest więź emocjonalna, efektywne
sposoby komunikowania się, wzajemne zrozumienie
- przekazywanie rzetelnej, dostosowanej do poziomu rozwoju ucznia, wiedzy na temat zmian biologicznych, psychicznych i społecznych w różnych fazach rozwoju człowieka
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|