Naszą pasją jest współpraca z ludźmi i dzielenie się wieloletnim doświadczeniem
w zarządzaniu mikro i makro przedsiębiorstwem. Pomagamy podnosić standardy obsługi klienta na każdym poziomie i w każdej branży usługowej. Zapraszamy do współpracy także Hotele, gdyż największą praktyczną wiedzę zdobyliśmy właśnie w tym trudnym i jakże wdzięcznym sektorze.
Jesteśmy dostawcą usług konsultingowych i szkoleniowych, którego celem jest rozwój i promocja kursów z zakresu szkoleń na rzecz osobistego rozwoju, asertywności, programów biznesowych i innych powiązanych działań. Staramy się wspierać przedsiębiorstwa i osoby indywidualne sprawiając, że ich wizje, marzenia i cele stają się rzeczywistością. Możemy pomóc w przeprowadzeniu zmian organizacyjnych, przeszkolić osoby indywidualne i organizacje, sprawić, że pracownicy będą mieli ten sam cel i nauczyć ludzi jak być profesjonalistami w swojej dziedzinie.
Gdy masz problem do rozwiązania albo gdy chcesz stworzyć nowe materiały i narzędzia, lepsze środowisko pracy albo konkretny program treningowy, skontaktuj się z nami,
a zaczniemy pracować razem, aby osiągnąć Twój cel.
Warsztaty dla Hotelarzy
Podczas gdy jedni mówią „kryzys”, my mówimy „działanie”. Kryzys jest jak konkurencja, możesz go pokonać tylko przez podnoszenie Jakości Obsługi Klienta. Pozwól obudzić w Twoim Zespole pozytywne nastawienie do pracy w Twoim Hotelu i wyjątkowym podejściem do Gościa. Program warsztatów ustalany jest po wcześniejszym badaniu potrzeb Twojej firmy. Badanie wliczone jest w cenę szkolenia. Wyniki są omawiane z kierownictwem i po akceptacji przystępujemy do realizacji podnoszenia Jakości Obsługi Gościa w Twoim hotelu.
Moduły szkoleń dla Hotelarzy:
- obsługa Klienta
- skuteczna sprzedaż usług hotelowych i towarzyszących
- organizacja pracy w czasie i przestrzeni - wzmocnienie postaw
- program dla menadżerów
Trening osobisty
Podczas szkolenia z zakresu samo zarządzania, pracujemy nad dokonywaniem wyborów dotyczących sposobu gospodarowania czasem i energią, stawianiem siebie w centrum swojego życia i czerpaniu radości ze swojego życia, przeżywaniu go zgodnie z tym, co raczej sami uznajemy za właściwe dla nas niż tym, co powinniśmy robić według innych, oraz na odczuwaniu ożywienia i podekscytowania, zamiast wyczerpania i zniechęcenia.
Zapraszamy do wzięcia udziału w pierwszych autorskich warsztatach z komunikacji interpersonalnej. Celem warsztatów jest nauczenie się porozumiewania z ludźmi na każdej płaszczyźnie.
I część warsztatów umożliwi uczestnikom poznanie własnych mocnych i słabych stron
w zakresie: wiedzy i umiejętności komunikowania się.
Program warsztatów obejmuje poniższe zagadnienia:
- zwiększanie zakresu wpływu w każdej sytuacji
- koncentracja na innych
- komunikowanie pozasłowne
Podczas
II części warsztatów uczestnicy będą mogli nauczyć się prawidłowego porozumiewania poprzez znalezienie wspólnej płaszczyzny i prostotę przekazu.
Program warsztatów obejmuje poniższe zagadnienia:
- znalezienie wspólnej płaszczyzny
- prostota przekazu
- osiągnięcie porozumienia w sposób korzystny dla wszystkich
- poprawna komunikatywność to inspiracja dla innych ludzi
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej