Communication One Consulting - jest jedną z kluczowych na rynku spółek zajmującą się tworzeniem programów szkoleniowo-doradczych w zakresie zarządzania i kompleksowej obsługi klienta oraz procesu sprzedaży w kanale bezpośrednim i telefonicznym. Z sukcesami działamy od 1997 roku stale wspierając i rozwijając naszych klientów.
Nasi eksperci i trenerzy ustalają standardy obsługi klienta i profesjonalnego zarządzania organizacją w oparciu o wieloletnie doświadczenie zdobyte w największych firmach, w tym w pierwszych centrach telefonicznej obsługi klienta w Polsce.
Wszystkie projekty realizujemy w oparciu o partnerstwo i dążenie do wyznaczonego celu.
Communication One Consulting jest członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Nasi eksperci współpracują ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego i są członkami jury w konkursie Telemarketer Roku. Działalność spółki jest zarejestrowana w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych i Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
Najcenniejsze
szkolenia to te, które przynoszą pożądane efekty. Właściwie postawione cele, zbadane potrzeby organizacji i uczestników to podstawa naszego wspólnego sukcesu. Zasadą naszą jest indywidualne podejście do Twoich potrzeb – zajęcia prowadzimy dostosowując się do programu szkolenia, a także bieżących oczekiwań i sytuacji trudnych dla uczestników.
Metodyka pracy
Nasze szkolenia są
ciągle udoskonalane. Żyjemy i pracujemy w bardzo dynamicznym otoczeniu rynkowym, nasza praca wymaga od nas ciągłego uczenia się i modyfikowania programów szkoleniowych.
Każdego dnia nasza praca dostarcza nam nowych, aktualnych przypadków. Szkolenia w swoim programie poza przekazywanym materiałem merytorycznym zawierają w 80%
zajęcia warsztatowe i ćwiczenia, pracę na przykładach z życia, analizę coachingową nagrań i zachowań ludzkich. Wspólnie wypracujemy nowe efektywne rozwiązania.
Dostosowujemy program i prowadzenie szkoleń ściśle
do potrzeb klienta.
Oferujemy
interaktywną formułę szkoleń - ćwiczenia grupowe, dyskusje, projekty zespołowe, praca na studiach przypadku.
Jesteśmy jedyną firmą doradczo-szkoleniową, która
wspiera wiedzę teoretyczną codzienną praktyką – Trenerzy prowadzą stałe działania: coaching, monitoring, praca w systemie on the job training, która motywują nas i sprawiają, że jesteśmy na bieżąco w każdej branży.
Wykorzystujemy
doświadczenie, poparte milionami analizowanych rozmów sprzedażowych, reklamacyjnych czy windykacyjnych, prowadzonych dla różnych klientów z wielu branż.