Ośrodek Szkolenia PAS Piotr Lewandowski jest firmą szkoleniową, której główną specjalnością są przede wszystkim
szkolenia spawaczy. Zakres szkoleń został rozszerzony również
o inne szkolenia (prawo pracy, BHP, pomoc przedmedyczna, zarządzanie oraz inne szkolenia techniczne – wózki, suwnice).
Naszą działalność,
a tym samym rozwój naszej firmy opieramy
o wysoką jakość naszych usług
i rzetelność w prowadzeniu biznesu. Podstawową kategorią jaką kierujemy się
w relacjach z naszymi klientami jest etyka rozumiana jako zespół norm rzetelnego postępowania we wzajemnych relacjach.
Fundamentem tych relacji jest oczywiście identyczne postępowanie
z naszymi pracownikami
i szkoleniowcami. Rozumiemy bowiem
etykę i rzetelność jako kategorię przenoszoną
z relacji wewnętrznych
w firmie na relacje
z naszymi klientami.
Ukoronowaniem naszych starań
o wysoki standard naszych usług jest
certyfikat ISO 9001:2001.
W nim zapisane są nie tylko zasady etyczne, ale także standardy właściwego postępowania
z klientami i pracownikami. W dniu 24 czerwca 2013r. w Ministerstwie Gospodarki
z rąk Ministra Dariusza Bogdana oraz Prezesa Fundacji Obserwatorium Zarządzania
Ośrodek Szkolenia PAS Piotr Lewandowski odebrał certyfikaty Firmy Przyjaznej Klientowi. Przyznawane laureatom Godła są wyrazem uznania dla wysokiej jakości obsługi klientów przez nagrodzone firmy i skuteczności realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z nimi.
Przestrzeganie norm prawnych
i działanie zgodnie
z obowiązującym prawem
i powszechnie przyjętymi normami społecznymi są już jedynie konsekwencją wyżej wymienionych zasad etycznych
i przestrzegania procedur normy ISO.
Nigdy nie sprzeniewierzyliśmy się naszym zasadom. Dlatego zawsze dotrzymujemy umów,
a z kontraktów wywiązujemy się
z najwyższą starannością. Nikt nie prowadził przeciwko nam postępowania sadowego
i egzekucyjnego. Nie zalegamy
z obowiązkowymi płatnościami wobec instytucji państwa takich jak Urząd Skarbowy
i Zakład Ubezpieczeń Społecznych.