SZKOLENIA
Doskonalenie umiejętności leżące u podłoża każdego rozwoju gwarantuje przewagę rynkową i osiągnięcie sukcesu.
Organizujemy szkolenia i warsztaty obejmujące następujące obszary tematyczne:
Szkolenie pozwala na opanowanie umiejętności efektywnego budowania i kierowania zespołem. Jest prezentacją metod
i technik zarządzania zespołem, m.in. w zakresie organizacji pracy, określania priorytetów, motywowania zespołu, komunikacji, stylów kierowania i przewodzenia. Uczestnicy dokonują identyfikacji własnych predyspozycji w kierowaniu zespołem, zapoznają się z formami ewaluacji zespołów.
- Skuteczna komunikacja interpersonalna
Szkolenie uczy praktycznych zasad skutecznej komunikacji. Prezentuje nowoczesne techniki
i metody sprawnego porozumiewania się. Znajomość ich pozwala na osiągnięcie zamierzonych efektów zarówno w codziennej działalności zawodowej, w kontaktach ze współpracownikami, w procesie obsługi klienta jak i w życiu osobistym. Proces przekazu informacji determinuje jakość większości działań prowadzonych w firmie, takich jak tworzenie i podział zadań, motywowanie i ocenianie pracowników, prowadzenie zebrań, negocjacje itp.
Szkolenie umożliwia uzyskanie wiedzy dotyczącej podstawowych
i specyficznych praw rządzących konfliktem międzyludzkim oraz wypracowanie metod rozwiązywania konfliktów i łagodzenia jego skutków. Szkolenie skierowane jest do osób, które w swojej pracy zawodowej kierują zespołami ludzi i muszą efektywnie zarządzać różnorodnymi zespołami pracowników
i współpracowników. Zdobyte podczas szkolenia umiejętności będą również nieocenione w bezpośrednich kontaktach
z klientem, partnerem.
Szkolenie nastawione na rozwój indywidualnych umiejętności negocjacyjnych, poznanie własnych zasobów i predyspozycji negocjacyjnych. Umożliwia zapoznanie z nowoczesnymi technikami negocjacyjnymi, dostarcza umiejętności i technik współdziałania, komunikowania się na poziomie werbalnym i niewerbalnym, pozwala na poznanie i zrozumienie mechanizmów grupowych. Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w pracy zawodowej często prowadzą negocjacje, np. pracownicy działów sprzedaży, menedżerowie, dyrektorzy personalni, handlowcy.
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą zdobyć umiejętności zarządzania samym sobą i planowaniem własnej pracy oraz dla menedżerów planujących i organizujących pracę podległym pracownikom. Szkolenie uczy sprawnej organizacji działania prowadzącej do efektywnego realizowania zaplanowanych celów. Pokazuje, jak organizowanie czasu pozwala uzyskać większe efekty przy mniejszym wysiłku.
Zasadniczym celem szkolenia jest integracja grupy osób razem pracujących lub przebywających, zwiększenie identyfikacji z zespołem i firmą, rozszerzenie płaszczyzny współpracy i zrozumienia, budowanie przez uczestników dobrych relacji, wzajemne poznanie strategii swoich zachowań, oraz rozwijanie komunikacji wewnętrznej w zespole. Szkolenie to połączone są z dobrą zabawą i relaksem.
Szkolenie skoncentrowane na kształceniu giętkości myślenia, pomysłowości i potencjału twórczego. Dostarcza technik i heurystyk znajdowania rozwiązań, sposobów przełamywania stereotypowego podejścia do problemów i przekraczania schematów, towarzyszących nam podczas rozwiązywania problemów w życiu osobistym i zawodowym. Uczy wykorzystywania wyobraźni i fantazji w pracy umysłowej, podejmowania ryzyka badawczego i odwagi we wprowadzaniu nietypowych rozwiązań.
Szkolenia i warsztaty przeprowadzamy w systemie otwartym i zamkniętym. Zapewniamy materiały szkoleniowe. Każdy z uczestników otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia.