|
Niepubliczne Studium Edukacji Nauczycieli ul. Powstańców Wlkp. 33, 85-090 Bydgoszcz tel. (52) 341-12-51, kom. 602 463-677, fax (52) 341-08-02
| |
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 10579 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
SZKOLENIA RAD PEDAGOGICZNYCH
- Elementy pedagogiki zabawy w pracy z dzieckiem w wieku żłobkowym. - Metody wspierając emocjonalny rozwój dziecka w wieku przedszkolnym. - Jak mówić, żeby dzieci nas rozumiały czyli o sztuce dobrej komunikacji ? - Jak rozmawiać z rodzicem roszczeniowym? - Jak radzić sobie z agresją w szkole? - Praca z dzieckiem z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi. - Profilaktyka wypalenia zawodowego nauczycieli w szkolnictwie specjalnym. - Rola dyrektora w rozwiązywaniu problemów agresywności w placówce oświatowej. - Techniki niewerbalne w poszukiwaniu skutecznych metod pracy z dzieckiem. - Techniki wspierające rozwój dziecka od 3 roku życia. - Trudne zachowania dzieci z Zespołem Aspergera. - Warsztat „Profesjonalnej komunikacji w relacjach nauczyciel-uczeń, wychowanek, rodzic”. - Warsztat – „Sztuka porozumiewania się”. - Wypalenie zawodowe w pracy nauczyciela. Jak przezwyciężyć trudności?
TRENINGI I SZKOLENIA DLA FIRM
- komunikacja interpersonalna - negocjacje - zarządzanie czasem - zarządzanie zmianą - zarządzanie pracą zespołów - efektywna praca zespołowa - profesjonalna obsługa klienta - prowadzenie rozmów oceniająco - motywujących - przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu menedżerów – Antystres - role zespołowe - techniki sprzedaży - coaching menedżerski
SEMINARIA DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ W OŚWIACIE
- Skuteczne strategie zarządzania i komunikowania się z zespołem pracowników pedagogicznych, administracji i obsługi w placówce oświatowej. - Skuteczne zarządzanie czasem, jako fundamentalna umiejętność w kierowaniu zespołem pracowników pedagogicznych, administracji i obsługi w placówce oświatowej. - Siła i odporność psychiczna w efektywnym zarządzaniu placówką oświatową i kierowaniu pracownikami. - Zarządzanie zespołami w placówce oświatowej i efektywne kierowanie pracą zespołów. - Placówka oświatowa w procesie zmian – jak efektywnie zarządzać placówką.
|   | KURSY I SZKOLENIA
- cykl warsztatów dot. wychowania: - Rodzic w szkole – sojusznik czy przeciwnik - Podwójne życie mojej „grzecznej” klasy. Jak je odkryć i przeciwdziałać mu? - Kłócić się, ale jak? konstruktywne wykorzystanie konfliktów uczniowskich- Diagnoza i ocena funkcjonowania dzieci z deficytami w rozwoju do 12 roku życia, w oparciu o Profil Psychoedukacyjny PEP-R.- integracja sensoryczna - techniki pracy z dziećmi z zaburzeniami: - układu przedsionkowego (układ równowagi) i układu proprioceptywnego (układ czucia głębokiego) - zmysłu dotyku - zmysłów wzroku, słuchu, smaku i węchu- kinezjologia edukacyjna P. Dennisona (gimnastyka umysłu)- terapia behawioralna w pracy z dziećmi i młodzieżą z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi- terapia dzieci nadpobudliwych- techniki wspierające rozwój dziecka od 3 roku życia:- metoda malowania dziesięcioma palcami R.Show
- metoda symboli dźwiękowych B. Kai
- techniki relaksacyjne wg H. Teml
- metody wspierające emocjonalny rozwój dziecka (wizualizacja, bajka, metafora w pracy terapeutycznej)- kurs doskonalący na bazie metody ruchu rozwijającego V. Sherborne- Jak sobie radzić z agresją w szkole – mity i prawdy o skutecznych metodach pracy w warunkach szkolnych - praca z dzieckiem nadpobudliwym w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym – program ADDapt- praktyk NLP - RTZ Racjonalna Terapia Zachowań- rewalidacja osób niepełnosprawnych na bazie metod: Marianne Knill & Christopher Knill- terapia logopedyczna dzieci z rozszczepem podniebienia, dzieci głuchych, głuchoniewidomych i z wszczepem ślimakowym- warsztaty logopedyczne „ Elementy terapii logopedycznej u osób z zespołem objawów mózgowego porażenia dziecięcego”- terapia i edukacja dzieci z autyzmem, Zespołem Aspergera z wykorzystaniem analizy behawioralnej - warsztat doskonalenia umiejętności terapeutów i nauczycieli pracujących metodą analizy behawioralnej stosowanej z dziećmi z zaburzeniami autystycznymi
Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje współpracy w zakresie szkoleń i warsztatów dla kadry pedagogicznej.
SZKOLENIA OTWARTE:
- neurologiczne programowanie - hipnoza i autohipnoza - profilaktyka wypalenia zawodowego - jak radzić sobie ze stresem
|
"Rozwój indywidualny i grupowy są jak dwa skrzydła ptaka, tylko harmonia i równowaga pomiędzy nimi pozwala na latanie” Sufi Inayat Kha
O Studium
Niepubliczne Studium Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy zostało powołane 04.09.2002 roku przez organ prowadzący Regionalne Centrum Edukacji Barbary Lorenc. NSEN działa na terenie całego kraju na podstawie wpisu do rejestru Niepublicznych Placówek Doskonalenia Nauczycieli Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy nr 17/2002.
NSEN potwierdza ukończenie wybranej formy świadectwem lub zaświadczeniem zgodnie z wytycznymi MEN.
REGIONALNE CENTRUM EDUKACJI to firma działająca na kilku płaszczyznach:
Edukacja pracowników oświaty - w Niepublicznym Studium Edukacji Nauczycieli
Badania psychologiczne i pedagogiczne - w Studio Diagnozy, Terapii i Edukacji Psychologicznej
Szkolenia dla biznesu oraz badania psychologiczne osobowości, umiejętności interpersonalnych i menedżerskich pracowników firm - w Masters Modeling Group
|
SEMINARIA DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ W OŚWIACIE
Zapraszamy dyrektorów placówek oświatowych do skorzystania z organizowanych przez NSEN profilowanych seminariów dla kadry zarządzającej w oświacie, których celem jest pogłębienie kompetencji w zakresie zarządzania placówką i kierowania ludźmi.
Przykłady tematów szkoleń zrealizowanych dla potrzeb kadry zarządzającej różnych placówek oświatowych:
- Skuteczne strategie zarządzania i komunikowania się z zespołem pracowników pedagogicznych, administracji i obsługi w placówce oświatowej.
- Skuteczne zarządzanie czasem, jako fundamentalna umiejętność w kierowaniu zespołem pracowników pedagogicznych, administracji i obsługi w placówce oświatowej.
- Siła i odporność psychiczna w efektywnym zarządzaniu placówką oświatową i kierowaniu pracownikami.
- Zarządzanie zespołami w placówce oświatowej i efektywne kierowanie pracą zespołów.
- Placówka oświatowa w procesie zmian – jak efektywnie zarządzać placówką.
Organizując seminaria każdorazowo uwzględniamy specyfikę placówki. Program zawiera różnorodne, atrakcyjne i nowatorskie formy pracy. Podczas seminariów i po ich zakończeniu proponujemy dyrektorom i kierownikom pracę z coachem, która pozwala na wnikliwą analizę stawianych sobie celów i poprawę skuteczności stosowanych strategii wykorzystywanych w ich realizacji.
Serdecznie zapraszamy! |
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|