Priorytetem naszego przedszkola jest stworzenie dzieciom takich warunków, w których czują się bezpieczne i radosne, mają możliwość rozwijania swojego potencjału twórczego, zdolności
i zainteresowań.
Naszym wychowankom zapewniamy optymalne zaspokojenie ich potrzeb m.in.:
- potrzebę bezpieczeństwa
- akceptacji
- szacunku
- kreatywności
Według nas przedszkole stanowi kontynuację wychowania domowego, a niekiedy jest jego uzupełnieniem. Dzieci mają możliwość zastosowania nabytych w domu umiejętności samoobsługowych, a niektóre z nich dopiero w przedszkolu uczą się samodzielnego jedzenia, ubierania się, mycia rąk i wspólnej zabawy.
Przedszkole to pierwszy etap edukacji. Staramy się ułatwić dzieciom zdobywanie wiedzy, nabywanie nowych umiejętności
i doświadczeń, stymulujemy rozwój emocjonalno - społeczny, intelektualny i psychoruchowy.
Podejmowane przez nas działania pozwalają na rozwijanie u dzieci takich cech jak: ciekawość świata, kreatywność, pewność siebie, samodzielność, współdziałanie w grupie.
Każde dziecko uczęszczające do naszego przedszkola ma możliwość nawiązywania relacji interpersonalnych z rówieśnikami i osobami dorosłymi, dzięki czemu uczy się właściwych zachowań społecznych: współpracy
w grupie, wyrażania swoich emocji, rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji, określania swoich potrzeb, empatii, asertywności.
Dzieci mają możliwość podejmowania aktywności w różnych zakresach edukacji:
- przyrodniczej
- językowej
- plastycznej
- matematycznej
- muzycznej
- ruchowej
- społecznej
Wszystkie nasze działania mają na celu przygotowanie dziecka do podjęcia nauki w szkole.
Ważnym aspektem działalności naszego przedszkola jest współpraca z rodzicami, którzy mogą oczekiwać od nas m.in. rzeczowych informacji
o mocnych i słabych stronach swojego dziecka oraz uzyskać wsparcie psychologiczne
i logopedyczne. Obserwując naszą pracę rodzice mają pewność, że przedszkole jest miejscem zapewniającym ich dzieciom warunki do optymalnego, wszechstronnego rozwoju.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej