Firma Star-Training powstała w 2004 roku w wyniku obserwacji i analiz potrzeb szkoleniowych wyrażanych przez firmy małej i średniej wielkości.
Działalność szkoleniowa naszej firmy koncentruje się wokół zagadnień związanych
z procesem obsługi klienta, organizacji czasu, kierowaniem zespołem oraz sprzedażą produktów i usług. We współpracy z firmą "siostrzaną" Star-Training Partner specjalizujemy się także we wdrażaniu i zarządzaniu jakością w placówkach medycznych.
Opracowujemy, wdrażamy oraz monitorujemy Standardy Obsługi Pacjenta/Klienta (SOK), będące zbiorem praktycznych reguł postępowania personelu podczas obsługi Klienta Zewnętrznego (Pacjenta) oraz Klienta Wewnętrznego (Współpracownicy).
Większość z naszych programów szkoleniowych można zrealizować w ciągu jednodniowej sesji, nie tracąc nic z ich wartości merytorycznej. Wiedza i doświadczenie przekazywane
w trakcie szkoleń wynikają z praktyki oraz sukcesów zawodowych trenerów i autorów programów szkoleniowych. Każde szkolenie poprzedzamy działaniami, które mają na celu dostosowanie programu i ćwiczeń wykorzystywanych w trakcie szkolenia do realiów środowiska pracy i codziennych sytuacji.
Szkolenia medyczne
Przykładem takiej strategii może być szereg szkoleń medycznych specjalnie opracowanych dla szeroko rozumianych placówek medycznych (Zasady Profesjonalnej Obsługi Pacjenta, Zarządzanie Personelem, Organizacja Czasu, Trudne Sytuacje w Obsłudze Pacjenta).
Przebieg szkoleń:
Szkolenia medyczne mają charakter warsztatów zawierających ćwiczenia, które pomagają znaleźć efektywne rozwiązania codziennych sytuacji (tzw. Studium konkretnych sytuacji - case study) i zastosować zdobywaną wiedzę i umiejętności w praktyce. Podczas szkoleń przekazywana jest także wiedza teoretyczna, pomagająca zrozumieć procesy, jakie zachodzą w trakcie codziennych kontaktów z Państwa klientami, tak, aby na powstające w ten sposób relacje umieć "patrzeć ich oczami".
Programy szkoleń:
- zasady profesjonalnej obsługi pacjenta/klienta
- zarządzanie czasem (organizacja czasu)
- zarządzanie personelem (kierowanie zespołem)
- efektywna sprzedaż (skuteczny proces sprzedaży)
- negocjacje Handlowe
- sprzedaż przez telefon
- trudne sytuacje w obsłudze pacjenta/klienta
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej