Poważne traktowanie naszych klientów, partnerów, przyjaciół wymaga, abyśmy sami przed sobą stawiali możliwie jak najwyższe wymagania. W tym celu opracowaliśmy Kodeks questusa, w którego wartość głęboko wierzymy i który - choć bardzo wymagający - stanowi dla nas ramy wszystkiego, co czynimy.
Główne wartości naszego kodeksu:
- jesteśmy uczciwi i lojalni wobec siebie, naszych klientów, partnerów
- samodzielnie organizujemy swój czas pracy i zaangażowanie w rozwój siebie i firmy
- dbamy o ciągłe samodoskonalenie w sferze intelektualnej i profesjonalnej
- zawsze traktujemy bardzo poważnie każdą prośbę o poradę czy pomoc
- dbamy o rozwijanie relacji zarówno w firmie, jak i poza nią
- realizujemy nasze działania tak, jakbyśmy robili je od zawsze i bez zbytniego wysiłku, a do tego z emanującym z nas entuzjazmem
Szkolenia otwarte stanowią naturalne uzupełnienie programów rozwojowych. To „szyta na miarę” odpowiedź na zainteresowania uczestników i absolwentów programów CIM.
Integralnym elementem organizowanych przez nas szkoleń otwartych są dwu- lub trzydniowe wyjazdowe warsztaty strategiczne. Odbywają się one minimum trzy razy w roku, w zimowej scenerii górskiej (między innymi w Szczyrku) albo w letnich klimatach mazurskich jezior (między innymi w Mikołajkach czy Worlinach).
Tematyka warsztatów nawiązuje do aktualnych trendów w marketingu, zarządzaniu, komunikacji…
Przykładowe realizowane tematy to:
- Marketing a przewaga konkurencyjna jutra
- Nowe media – konkurencja z wyobraźnią! W poszukiwaniu nowych metod komunikacji z klientem
- Branding - Nowe możliwości! Nowe rozwiązania!
- Customer Insight - Widzieć! Wiedzieć! Rozumieć!
- Kreatywność i twórcze rozwiązania w biznesie!
- Marketing wartości! Marka, relacje, klienci – inwestycja czy koszty?
- Wiedza rynkowa a przewaga konkurencyjna jutra!
- Rozumienie rynków, klientów i konkurentów
- Liderzy Marketingu…
Szkolenia zamknięte mają charakter programów przygotowywanych według wymagań firmy. Pomagają znajdować nowe możliwości rozwoju, doskonalić obecne działania i oceniać dotychczasową aktywność rynkową firmy.
Pozwalają oceniać efektywność inwestycji w poszczególne sfery działalności rynkowej i umożliwiają podejmowanie bardziej skutecznych decyzji, które wzmacniają pozycję konkurencyjną firmy.