Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie

Aktualna kategoria: Nauka » Informatyka » Liceum - lekcje

123456789101112131415161718...3536
Lekcja: "Algorytmy genetyczne"

Koło ruletki - przykład



Przykład - maksymalizacja funkcji przystosowania

Mamy trzy osobniki o następujących wartościach przystosowania: 5, 1, 2. Odpowiadające im wartości prawdopodobieństwa są zatem równe:

  • pierwszy osobnik: 5/8, czyli 62,5%


  • drugi osobnik: 1/8, czyli 12,5%


  • trzeci osobnik: 2/8, czyli 25%

<< Poprzednia plansza   Następna plansza >>
Pobierz lekcję

Udostępnij link do tej lekcji innym uczniom:




Zgłoś uwagę do lekcji:




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie