Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie

Aktualna kategoria: Nauka » Język polski » Liceum - lekcje

1...45678910111213141516171819202122
Lekcja: "Język reklamy"

Cechy, które świadczą o skuteczności reklamy


Atrakcyjność – reklama powinna zainteresować jej odbiorcę, przyciągnąć jego uwagę poprzez ciekawe przedstawienie cech oferowanego produktu
Sugestywność – swoją treścią reklama powinna być przekonująca pamiętając, że każdego odbiorcę przekonują inne argumenty. Do jednych skuteczniej trafiają jednoznaczne, racjonalne sformułowania, do innych natomiast treść o charakterze wieloznacznym i emocjonalnym
Zrozumiałość – ważnym jest by odbiorca komunikatu był w stanie powtórzyć go własnymi słowami. Pomoże mu w tym prostota wypowiedzi i zastosowanych argumentów
Zapamiętywalność – reklama powinna być łatwa do zapamiętania dzięki rymom, odpowiednim skojarzeniom bądź wielokrotnym powtórzeniom
Zwięzłość – reklama powinna charakteryzować się krótką formą oraz być skoncentrowana na najważniejszych cechach produktu
<< Poprzednia plansza   Następna plansza >>
Pobierz lekcję

Udostępnij link do tej lekcji innym uczniom:




Zgłoś uwagę do lekcji:




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie