Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie

Aktualna kategoria: Nauka » Język polski » Liceum - lekcje

1...45678910111213141516171819202122
Lekcja: "Język reklamy"

Symbole w reklamach



Symbol jest tym składnikiem komunikatu reklamowego, który wpływa raczej na podświadomość odbiorcy, wywołuje pozytywne, bądź negatywne emocje i sprawia, że lepiej zapamiętujemy przekaz i reklamowany produkt.
Profesjonalne i ciekawe zastosowanie symboli w przekazie sprawia, że odbiorca nie jest w stanie przejść obok niego obojętnie, zaczyna się nad nim zastanawiać i stara się wytworzyć na jego temat jakiś pogląd.
Twórcy reklam w zależności od rodzaju promowanego towaru uciekają się do użycia różnego rodzaju symboli np. w filmie animowanym, który też jest formą reklamy np. na butelce z trucizną nie zobaczymy plakietki z nazwą, lecz czaszką – symbolem śmierci itp.
<< Poprzednia plansza   Następna plansza >>
Pobierz lekcję

Udostępnij link do tej lekcji innym uczniom:




Zgłoś uwagę do lekcji:




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie