Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Szkoła grafiki komputerowej "Publishing School"

w Krakowie

ul. Kosynierów 15B, II piętro, 31-572 Kraków
tel. (12) 411-65-66, tel. kom. 504-068-626
www:   http://www.publishingschool.pl
Publishing School na Facebooku
e-mail:   krystyna@publishingschool.pl
sekretariat@publishingschool.pl
Liczba odwiedzin od 01.01.2015: 13004 razy
dzięki wykupionej wizytówce w serwisie szkolnictwo.pl
(wysokie pozycjonowanie płatnej wizytówki =
= duża popularność
Twojej jednostki!)
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
 

Szkoła prowadzi pięć kierunków kształcenia:

- front-end development
- web design
- grafika reklamowa
- grafika 3D
- poligrafia DTP

Organizujemy też kursy grafiki

- kursy uzupełniające wiedzę absolwentów
  i grafików

Szkoła komputerowa dla dorosłych –
nauczanie przez praktykę, start do pracy

Nasze atuty:
  • uczymy wyłącznie praktycznie od 1998 roku
  • zajęcia szkolne organizujemy w weekendy (sobota, niedziela), od października do końca czerwca
  • nie ma wykładów!
  • kształcimy dorosłych, bez ograniczenia wieku, przygotowujemy do konkretnej pracy
  • uczą wyłącznie doświadczeni praktycy: graficy, programiści, poligrafowie, copywriterzy, projektanci grafiki
  • słuchacze mogą się starać (i otrzymują) dofinansowanie nauki, całkowite lub częściowe z: UP, PFRON, MOPS, ZUS (alimenty) lub od pracodawców
  • status słuchacza pozwala pozyskać programy komputerowe ze zniżką edukacyjną, niektóre nawet gratisowo
  • świadectwa szkolne są dwujęzyczne polsko-angielskie, nie wymagają tłumaczenia przysięgłego, hologramowane
  • własne autorskie programy nauczania opracowaliśmy na podstawie wymagań pracodawców i ich ofert pracy
  • czesne jest konkurencyjne w przeliczeniu na godziny zajęć
  • opłaty: wpisowe po rozmowie kwalifikacyjnej, czesne w 10 miesięcznych ratach
  • szczycimy się pozytywnymi recenzjami na Google i FB

Wydziały Publishing School

Poligrafia DTP

Po ukończeniu grafiki poligraficznej DTP Absolwent powinien umieć przyjąć zamówienie od klienta i dokonać stosownych uzgodnień dobrać najkorzystniejsze do realizacji zlecenia materiały poligraficzne zaprojektować podstawową identyfikację wizualną zaprojektować szatę graficzną publikacji (książki, katalogu, materiałów reklamowych, opakowań, czasopism) dokonać edycji tekstu i materiału ilustracyjnego w programach graficznych posługiwać się sprawnie komputerami Mac oraz programami Adobe: Photoshop, Illustrator, InDesign, Acrobat oznaczyć błędy przy pomocy znaków korektorskich i wyeliminować je z pliku wygenerować poprawnie pliki i przesłać je do druku współpracować z drukarnią w trakcie realizacji druku i prac introligatorskich ocenić jakość odbitek obsługiwać typowe urządzenia do drukowania cyfrowego i proofingu oraz wykonywać drobne zlecenia poligraficzne


Grafika 3D

Po ukończeniu kierunku 3D wizualizacje i animacje Absolwent powinien umieć zaprojektować krótką formę filmową lub reklamową 3D, współpracować z projektantem zaplanować strukturę filmu 3D, zgromadzić materiały graficzne do jej realizacji wizualizować obiekty architektoniczne efektywnie wykorzystywać programy do grafiki 3D dokonać udźwiękowienia animacji 3D wykonać postprodukcję, czyli edycję i montaż pracować samodzielnie i współpracować w ramach zespołu realizującego filmy, reklamy, clipy oraz elementy 3D do gier komputerowych


Web design

Po ukończeniu kierunku grafika web design Absolwent powinien umieć zastosować w praktyce zasady UX zaprojektować strukturę strony www oraz grafikę wykonać elementy graficzne przy użyciu Photoshop i Illustrator wykonać montaż materiałów filmowych w After Effects dokonać nagrania i montażu nagranego dźwięku w programie Reaper zbudować prostą stronę www w WordPress posługiwać się w stopniu podstawowym HTML5 oraz CSS3 budować strony www o średnim stopniu zaawansowania technicznego

Grafika reklamowa

Kreatywność, słownik pojęć reklamowych, trening kreatywności reklamowej, praca accounta i copywritera, spoty reklamowe Tworzenie spotów reklamowych z wykorzystaniem Photoshopa i After Effects, marketing w reklamie, grafika komputerowa w reklamie, Photoshop, Illustrator, InDesign, poligrafia na usługach reklamy, projektowanie i realizacja autorskiej kampanii reklamowej.


Front-end development

Po ukończeniu kierunku front-end developer Absolwent powinien umieć odczytywać specyfikację techniczną dla tworzonej strony www, rozumieć opis zadania zapoznać się z materiałami graficznymi przygotowanymi wcześniej w Photoshopie przez web designera stworzyć nowe funkcjonalności w HTML5 i CSS3 oraz JavaScript wykorzystywać biblioteki stworzyć własne rozwiązania odczytywać stworzony przez innych kod

NABÓR DO SZKOŁY

Przyjęcie wymaga spotkania kwalifikacyjnego, na które zaprasza dyrektor do siedziby Szkoły. Rozmowa służy zdiagnozowaniu celów zawodowych i umiejętności wstępnych Kandydata

Koszt nauki w roku szkolnym 2019/2020 wynosi:

grafika 3D (330 godz. nauki, w tym 65 godz. pracy własnej projektowej)
wpisowe 490 zł + czesne 10 transz po 500 zł
łącznie 5.490 zł

Web design (330 godz. nauki, w tym 65 godz. pracy własnej projektowej)
wpisowe 490 zł + czesne 10 transz po 500 zł
łącznie 5.490 zł

poligrafia DTP (330 godz. nauki, w tym 55 godz. pracy własnej projektowej)
wpisowe 490 zł + czesne 10 transz po 500 zł
łącznie 5.490 zł

front-end development (330 godz. nauki, w tym 65 godz. pracy własnej projektowej)
wpisowe 490 zł + czesne 10 transz po 500 zł
łącznie 5.300 zł

grafika reklamowa (330 godz. nauki, w tym 55 godz. pracy własnej projektowej)
wpisowe 490 zł + czesne 10 transz po 500 zł
łącznie 5.490 zł

Absolwenci "Publishing School" studiujący u nas kolejny kierunek korzystają z jednorazowej zniżki w wysokości 300 zł.

Słuchacze w większości korzystają z indywidualnych refundacji kosztów nauki poprzez: zwrot kosztów przez swoich pracodawców w całości lub umówionej z pracodawcą części, pokrycie kosztów nauki przez PFRON, Urząd Pracy lub MOPS. Dla uczęszczających do Szkoły właścicieli firm czesne stanowi koszt prowadzenia ich działalności gospodarczej.



Serdecznie zapraszamy!

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie