Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Przedszkole Samorządowe

w Woli Batorskiej

Wola Batorska 597, 32-007 Zabierzów Bocheński
tel. (12) 281 63-80
www:   http://www.przedszkolewolabatorska.szkolnastrona.ple-mail:  


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 3367 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE w WOLI BATORSKIEJ

- placówka nowoczesna
- przyjazna dla dziecka
- dobre przygotowanie do podjęcia nauki
- wykwalifikowana kadra pedagogiczna
- różnorodne, aktywizujące metody pracy
- autorskie programy

Przedszkole działa w oparciu o Statut zatwierdzony Przez Radę Pedagogiczną. Szczegółowa organizację wychowania i opieki w danym roku szkolnym (liczba oddziałów, przydział nauczycieli, godziny otwarcia placówki) określa arkusz organizacyjny opracowany przez Dyrektora placówki i zatwierdzony przez organ prowadzący w porozumieniu z organem sprawującym nadzór pedagogiczny.

Jesteśmy przedszkolem: nowoczesnym, bezpiecznym i przyjaznym dla dziecka, z kompetentną i wykwalifikowaną kadrą, aktywizującym i wspomagającym rozwój każdego dziecka, wspierającym działania wychowawcze i edukacyjne rodziców.

Jesteśmy przekonani, że nasze działania będą procentować w dalszym życiu naszych wychowanków, ponieważ: będą dobrze przygotowani do podjęcia nauki w szkole i nastawieni na osiąganie sukcesów, wykształcimy przyszłego odbiorcę sztuki i kultury, wrażliwego i twórczego człowieka, odkryjemy w naszych wychowankach talenty muzyczne, taneczne, aktorskie, plastyczne.

W pracy z grupami wykorzystywane są również elementy następujących programów autorskich: "Metoda dobrego startu" – H. Bogdanowicz, "Edukacja matematyczna sześciolatków" – E. Gruszczyk – Kolczyńska, "Kinezjologia edukacyjna" – P. Dennison, "Ruch rozwijający" Weroniki Sherborne, "Terapia przez zabawę" według A. M. Jernberg, "Wprowadzenie dziecka w świat pisma" – I. Majchrzak.

Kadra pedagogiczna czuwa nad rozwojem dziecka, jego indywidualizacją, uznaje jego podmiotowość.
W tym celu stosuje różnorodne, aktywizujące metody pracy:
  • Metoda Pedagogiki Zabawy - polega na wykorzystaniu w procesie dydaktyczno-wychowawczym różnych pląsów, zabaw muzyczno-ruchowych, tańców ludowych w celu integracji dzieci. Uczy ona współdziałania w grupie, wyzwala aktywność, pobudza dzieci do ekspresji muzyczno-ruchowej.
  • Metodę wprowadzania w świat pisma Ireny Majchrzak - jest to metoda, która poprzez zabawę wprowadza dziecko w świat pisma.
  • Metoda Dobrego Startu - to system ćwiczeń oddziałujących przede wszystkim na procesy instrumentalne: percepcyjne i motoryczne. Zasadniczą rolę odgrywają w tej metodzie trzy elementy: wzrokowy (wzory graficzne), słuchowy (piosenka) i motoryczne (wykonywanie ruchów zorganizowanych w czasie i przestrzeni, odtwarzanie wzorów graficznych, zharmonizowanych z rytmem piosenki).
  • Metodę A. i M. Kniesów - metodę cechuje szeroko rozumiana ekspresja ruchowa i duża aktywność ćwiczących. Jest ona oparta na pozytywnej motywacji, co wiąże się z zasadą podmiotowego traktowania dzieci.
  • Metoda Carla Orffa - polega na twórczym obcowaniu z muzyką realizującym się w różnych formach ruchu, tańcu, śpiewie, mowie, grze na instrumentach, pantomimie.
  • Metoda Aktywnego Słuchania Muzyki Bati Strauss - istotą tej metody jest chęć przybliżania dzieciom muzyki klasycznej. Poprzez "aktywne słuchanie" dzieci nieświadomie poznają strukturę utworu muzycznego np. formę pieśni, ronda, poprzez rozpoznawanie ciałem zmian w muzyce i różnicowanie poszczególnych części.
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne - to system ćwiczeń i zabaw ruchowych,które wywodzą się z naturalnych potrzeb,zaspokajanych w kontakcie z dorosłymi - tzw. baraszkowanie pojawiające się we wczesnym dzieciństwie.
  • Metoda E.Gruszczyk - Kolczyńskiej "Dziecięca matematyka" - rozwijanie pojęć matematycznych, której celem jest wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci, zwłaszcza w zakresie kształtowania pojęć matematycznych.

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie