Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Podyplomowe Studium Marketingu Internetowego

SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Katedra Marketingu

ul. Rakowiecka 24 budynek A, pok. 308-309, 02-521 Warszawa
telefaks: (0-22) 564 93 05
www:   http://www.sgh.waw.ple-mail:   tdolig@sgh.waw.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1503 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

» Bieżące edycje

  • Edycja I - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2006 r.).
  • Edycja II - trwa nabór; edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2007/2008 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2007 r.).
Poniższe informacje dotyczą edycji I.

» Czesne

Opłata za całość studiów wynosi 7 800 zł (istnieje możliwość wpłaty w dwóch ratach).

Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studium.

Zobacz: numer konta. Tytuł wpłaty: "I edycja".

» Tryb naboru

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie studium kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).

Na każdą edycję studium przyjmowanych jest około 30-40 słuchaczy.

Wymagane dokumenty:
» Cel studium

Celem Studium jest przekazanie słuchaczom wiedzy dotyczącej marketingu internetowego
z uwzględnieniem zasad nowoczesnego zarządzania marketingowego, strategicznych obszarów e-biznesu, społecznych uwarunkowań marketingu internetowego oraz wykształcenie umiejętności formułowania strategii marketingu internetowego.


» Wykładowcy

Zajęcia prowadzić będą wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej i innych wiodących uczelni w Polsce oraz praktycy wnoszący doświadczenia przedsiębiorstw z zakresu marketingu internetowego.


» Program studium

W skład zakresu tematycznego Studium wchodzą następujące obszary:
  1. Nowoczesne zarządzanie marketingowe.
  2. Istota marketingu internetowego.
  3. Strategiczne obszary e-biznesu.
  4. Współczesne uwarunkowania marketingu internetowego.
1. Nowoczesne zarządzanie marketingowe:
  • Zarządzanie marketingowe w globalnej gospodarce usług
  • e-biznes i nowa gospodarka jako źródła wartości przedsiębiorstwa
  • Zarządzanie wartością firmy
  • Zarządzanie wartością klienta
  • Wycena i finansowanie przedsięwzięć internetowych
2. Istota marketingu internetowego:
  • Psychologia zachowań konsumentów w Internecie
  • Modele biznesu w Internecie
  • Modele satysfakcji i lojalności w marketingu internetowym
  • Strategie marketingu internetowego
  • Komunikowanie w Internecie
  • Promocja w Internecie
  • Wyszukiwarki internetowe jako narzędzie marketingu
  • Strategie cenowe stosowane w Internecie
  • Badania marketingowe z wykorzystaniem Internetu
  • Strony internetowe jako podstawowe narzędzie marketingu w Internecie
  • Zastosowanie technik multimedialnych w marketingu
  • Marketing internetowy w instytucjach finansowych
3. Strategiczne obszary e-biznesu:
  • Zarządzanie IT a wzrost wartości przedsiębiorstwa
  • Technologie stosowane w e-biznesie
  • Logistyka w e-biznesie
  • e-CRM
  • Webmining jako źródło wiedzy marketingowej
  • Bezpieczeństwo w Internecie
  • m-biznes
4. Społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego:
  • Popularyzacja i wykorzystanie Internetu w Polsce i na świecie
  • Zastosowanie Internetu w sferze aktywności obywatelskiej
  • Koncepcja społeczeństwa sieciowego
  • Etyka nowoczesnych technologii
  • Prawo handlu elektronicznego
  • Własność intelektualna i jej ochrona
Program studium obejmuje łącznie 168 godzin zajęć dydaktycznych w formie wykładów i warsztatów.

Warunki uzyskania dyplomu potwierdzające ukończenie studium:
  • systematyczne uczestnictwo w zajęciach,
  • przygotowanie pracy dyplomowej poświęconej wybranym aspektom marketingu internetowego (praca przygotowywana pod kierunkiem wybranego promotora - wykładowcy studium),
  • spełnienie pozostałych, określonych przez Kierownika Studium warunków.
» Organizacja studium

Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku i kończą w czerwcu następnego roku. Zapisy przyjmowane są w sposób ciągły.

Zajęcia w ramach studium odbywają się w trakcie 14 sesji weekendowych - w piątki w godzinach popołudniowych i w soboty.

Kierownik studium: prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona

Sekretarz studium: mgr Tymoteusz Doligalski

» Dodatkowe informacje i zapisy

Katedra Marketingu
ul. Rakowiecka 24
budynek A, pok. 308-309
02-521 Warszawa

telefaks: (0-22) 564 93 05


Informacji o studium udziela i zapisy przyjmuje:
mgr Tymoteusz Doligalski, tel. kom. 0-601 20 24 29, e-mail: tdolig@sgh.waw.pl

Dodatkowe informacje o studium w serwisie >> www.marketing-internetowy.edu.pl

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie