|
Podyplomowe Studium Zarządzanie Wartością Klienta SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Katedra Marketingu ul. Rakowiecka 24 budynek A, pok. 308-309, 02-521 Warszawa telefaks: (0-22) 564 93 05
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1485 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
» Bieżące edycje
- Edycja III - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2007 r.).
- Edycja IV - trwa nabór; edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akadmickiego 2007/2008 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2007 r.).
Poniższe informacje dotyczą edycji IV.
» Czesne
Opłata za całość studiów wynosi 7 800 zł (istnieje możliwość wpłaty w dwóch ratach).
Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studium.
Zobacz: numer konta. Tytuł wpłaty: "500-06-0178" (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").
» Tryb naboru
Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie studium kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).
Na każdą edycję studium przyjmowanych jest około 30-40 słuchaczy.
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studium,
- ankieta dotycząca źródeł pozyskiwania informacji o studiach podyplomowych prowadzonych przez SGH (plik PDF lub plik RTF),
- CV,
- odpis dyplomu ukończenia szkoły wyższej,
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- 2 fotografie,
- dowód wpłaty czesnego (lub odpowiedniej jego raty) na konto uczelni,
- oświadczenie dotyczące ewentualnej rezygnacji z uczestnictwa w studium,
- numer konta lub adres, na który dokonany zostanie zwrot wniesionej opłaty, jeśli zajęcia nie zostaną uruchomione.
» Cel studium
Celem studium jest przekazanie słuchaczom wiedzy dotyczącej nowego nurtu w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem, zorientowanym na zarządzanie wartościami dla klientów, a także zapoznanie słuchaczy z zarządzaniem wartością klienta dla przedsiębiorstwa.
Studium pozwoli uczestnikom:
- zapoznać i pogłębić wiedzę z zakresu podejścia do klienta jako aktywu generującego wpływy, rentowność przedsiębiorstwa oraz informacje;
- nabyć umiejętności w zakresie zarządzania wiedzą o kliencie;
- poznać metody badania wartości klientów dla firm w cyklu życia klienta;
- pogłębić wiedzę z zakresu optymalizowania wartości klientów;
- pogłębić wiedzę w zakresie zarządzania wartością dla klientów;
- pogłębić i uporządkować wiedzę z zakresu budowania satysfakcji klientów i lojalności;
- pogłębić wiedzę z zakresu budowania relacji partnerskich z klientami.
» Adresaci studium
Studium adresowane jest zarówno do kadry zarządzającej, jak i do kadry wykonawczej w przedsiębiorstwach, ze szczególnym uwzględnieniem kadr marketingowych odpowiadających za poznawanie i obsługę klientów oraz ukierunkowanie strategii przedsiębiorstwa na wzrost wartości klientów dla firmy.
» Wykładowcy
Wykładowcami studium będą znawcy współczesnych teorii i praktyki zarządzania klientami: pracownicy Szkoły Głównej Handlowej, innych uczelni i ośrodków badawczych oraz praktycy wnoszący doświadczenia przedsiębiorstw i biur konsultingowych w tym zakresie.
» Program studium
Program Studium obejmuje trzy elementy:
- zapoznanie słuchaczy z teoretycznymi aspektami zarządzania wartością klienta;
- prezentację praktycznych metod i narzędzi realizacji strategii wzrostu wartości klienta dla firm;
- przygotowanie pracy dyplomowej poświęconej wybranym aspektom zarządzania wartością klienta (analiza konkretnego przypadku) pod kierunkiem promotora - wykładowcy studium.
Proponowany program obejmować będzie następujące zagadnienia:
- Klient jako aktywa przedsiębiorstwa
- Mierniki oceny wartości klienta dla firmy
- Analiza zachowań i motywacji klientów do zakupu dóbr i usług na rynku
- Warunki środowiska ekonomiczno-społeczno-politycznego wpływające na decyzje klientów indywidualnych i instytucjonalnych
- Psychologiczne i kulturowe uwarunkowania decyzji nabywczych klientów
- Identyfikacja i wybór klientów za pomocą segmentacji i zróżnicowanych kryteriów rynku dóbr konsumpcyjnych i rynku dóbr produkcyjnych
- Zarządzanie wiedzą o klientach i rynkach
- Budowa modeli satysfakcji i pozytywnych doświadczeń klientów
- Sporządzanie bilansu aktywu klienta
- Budowa i funkcjonowanie baz danych o kliencie
- Wykorzystanie marketingowych strategii produktu do wzrostu wartości klientów
- Wykorzystanie strategii cen do wzrostu wartości klientów
- Wykorzystanie strategii promocji do wzrostu wartości klientów
- Wykorzystanie strategii komunikacji do wzrostu wartości klientów
- Wykorzystanie strategii dystrybucji i logistyki do wzrostu wartości klientów
- Strategie wzrostu i optymalizacji wartości klientów
- Zarządzanie relacjami partnerskimi z klientami (CRM)
- Ryzyko klienta i prawne uregulowania dotyczące ochrony klienta
- Zarządzanie kadrami ukierunkowane na strategie wzrostu wartości klientów
Program studium obejmuje łącznie 168 godzin zajęć dydaktycznych w formie wykładów i warsztatów.
Warunki uzyskania dyplomu potwierdzające ukończenie studium:
- systematyczne uczestnictwo w zajęciach,
- przygotowanie pracy dyplomowej poświęconej wybranym aspektom zarządzania wartością klienta (praca przygotowywana pod kierunkiem wybranego promotora - wykładowcy studium).
» Organizacja studium
Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku i kończą w czerwcu następnego roku. Zapisy przyjmowane są w sposób ciągły.
Zajęcia w ramach studium odbywają się w trakcie 14 sesji weekendowych - w piątki w godzinach popołudniowych i w soboty.
Kierownik studium: prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona
Sekretarz studium: mgr Tymoteusz Doligalski
» Dodatkowe informacje i zapisy
Katedra Marketingu ul. Rakowiecka 24 budynek A, pok. 308-309 02-521 Warszawa
telefaks: (0-22) 564 93 05
Informacji o studium udziela i zapisy przyjmuje: mgr Tymoteusz Doligalski, tel. kom. 0-601 20 24 29, e-mail: tdolig@sgh.waw.pl
Dodatkowe informacje o studium w serwisie: www.wartoscklienta.edu.pl
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|