Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacji
Tygodniowy plan wynikowy dla klasy III nauczania zintegrowanego

Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 4899 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie



Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.



 

Planowanie pracy dydaktycznej ma zapewnić zwiększenie skuteczności nauczania oraz kontrolę nad przebiegiem i wynikami kształcenia.
Opracowany plan wynikowy opiera się na podstawie programowej, standardach wymagań egzaminacyjnych, realizowanym programie nauczania oraz uwzględnia umiejętności i możliwości moich uczniów.

Opracowany plan wynikowy zawiera:
1. krąg tematyczny
2. temat dnia
3. treści nauczania ( temat zajęć )
4. środki dydaktyczne ( p.s. – numer strony podręcznika „Już w szkole”semestr pierwszy, ćw.s.- numer strony zeszytu ćwiczeń cz. pierwsza„Obserwuję, przeżywam, poznaję..., m. s. – numer strony zeszytu ćwiczeń cz. pierwsza „Matematyka”)
5. zoperacjonalizowane umiejętności i wiadomości uczniów ( przewidywane osiągnięcia uczniów )
6. zakres wymagań programowych ( P treści podstawowe, Pp – treści ponadpodstawowe )
7. numer podstawy programowej
8. numer standardu wymagań egzaminacyjnych
9. ewaluacja ( uwagi o stopniu opanowania treści nauczania)

Tygodniowy plan wynikowy dla klasy III nauczania zintegrowanego w oparciu o Program nauczania dla I etapu – edukacji wczesnoszkolnej NOWA ERA

1. Już w szkole !
2. Witamy szkołę, żegnamy wakacje.
3. Rozmowa z uczniami na temat nauki w nowym roku szkolnym. Układanie ustnych odpowiedzi, uzupełnianie zdań na podstawie wiersza pt. „Pożegnanie wakacji”. Przypomnienie znaków przestankowych. Ćwiczenia i zabawy integracyjne. Pisanie i odczytywanie liczb w zakresie 100.
4. p.s. 3, ćw.s.6, m.s.5,6
5. 6. 7. 8.
- czyta głośno tekst P 18 1(1b)
- rozumie cicho czytany tekst P 19
- układa wypowiedzi dotyczące tekstu P 12
samodzielnie układa i zapisuje krótkie
opowiadanie korzystając ze zgromadzonego
słownictwa P 22 2 (1a)
- zna rodzaje i pisownię najczęściej spotykanych
znaków przestankowych P 24
- pisze kształtnie i czytelnie P 21 2 (5c)
- zapisuje i odczytuje liczby dwucyfrowe P 27 3 (6a)
- wyróżnia cyfrę jedności i dziesiątek P 27 3 (6a)
- rozwiązuje zagadki matematyczne P 30 5 (5a)
- wykonuje proste ćwiczenia ogólnorozwojowe P 53, 54
- dba o bezpieczeństwo własne i kolegów P 38 5 (8b)
9. Ewaluacja


1. Już w szkole !
2. Dbamy o nasze środowisko.
3. Słuchanie opowiadania pt. „Klatka schodowa”. Uzupełnianie kart obserwacji środowiska i zachowań ludzi. Uładanie zdań do ilustracji. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 typu : 47 + 20; 67 – 20. Zabawy ruchowe z piłkami i skakankami.
4. p.s. 4, 5 ćw.s.7, 8 m.s. 7, 8

5. 6. 7. 8.

- czyta głośno tekst P 18 1 (1b)
- rozumie cicho czytany tekst P 19
- dostrzega, opisuje i wyjaśnia działania człowieka
oraz ich skutki dla świata roślin i zwierząt P 32 3 (2c)
- planuje i wskazuje co może zrobić dla ochrony
środowiska P 33 5 (8e)
- uzupełnia i pisze zdania w oparciu o własne
doświadczenia P 21,22 3 (7a)
- dodaje i odejmuje liczby w zakresie 100 P 28 (5a)
- porównuje liczby dwucyfrowe P 26 3 (6a)
- wskazuje składniki oraz sumę w działaniach Pp
- uzupełnia tabelki funkcyjne Pp
- aktywnie uczestniczy w grach i zabawach
ruchowych P 53 5 (8c)
- przestrzega reguł w grach i zabawach ruchowych P 54 5 (8b)
9. Ewaluacja :




1. To Polska właśnie.
2. Wspominamy wakacje, wędrując po mapie.
3. Wspominamy lato i wakacje, rozmawiając przy mapie Polski o różnych miejscach letniego wypoczynku. Znaki, kolory i kierunki na mapie. Układanie i pisanie zdań o wakacjach. Pisownia wielka literą.
4. ćw.s.12, mapa fizyczna Polski
5. 6. 7. 8.
- czyta głośno tekst P 18 1 (1b)
- rozumie cicho czytany tekst P 19
- posługuje się mapą, wyjaśnia znaczenie
kolorów i znaków na mapie Pp 1 (2b)
- opowiada o swoich wakacjach P 12 5 (1)
- układa zdania na podany temat P 23 2 (3)
- pisze kształtnie i czytelnie P 21 2 (5c)
- właściwie stosuje wielką literę P 24 2 (3)
9. Ewaluacja :





1. To Polska właśnie.
2. Wakacyjne wędrówki.
3. Głośne czytanie wiersz pt. „Wakacje na mapie”. Opowiadanie i podpisywanie ilustracji. Ćwiczenia w pisaniu wyrazów z rz po spólgłoskach. Dodawanie i odejmowanie typu: 28 = 5; 43 – 8. Wykonanie ramki do pocztówek – papieroplastyka.
4. p.s.6, 7 ćw.s.10, 11 m.s.9, 10, mapa fizyczna Polski, pocztówki,
5. 6. 7. 8.
- czyta głośno tekst P 18 1 (1b)
- rozumie cicho czytany tekst P 19
- opowiada o wydarzeniach przedstawionych
na ilustracje P 12
- układa i zapisuje tytuły do ilustracji P 21 2 (5a)
- wskazuje na mapie miejsce swojego
wypoczynku wakacyjnego Pp 1 (4e)
- poprawnie zapisuje wyrazy z rz po
spółgłoskach P 24 2 (3)
- dodaje i odejmuje w zakresie 100 P 28 5 (5a)
- rozwiązuje jednodziałaniowe zadania
tekstowe P 30 3 (8)
- tnie, zagina i modeluje karton P 41
- planuje swoją pracę P 42
9. Ewaluacja :




1. To Polska właśnie.
2. Nasza miejscowość – jej piękno i historia.
3. Opowiadanie o najważniejszych wydarzeniach z historii naszego miasta oraz zabytkach. Czytanie z podziałem na role opowiadania „Zwiedzamy zabytki. Ocena zachowania głównej bohaterki opowiadania. Pisownia wyrazów z ó wymiennym i niewymiennym. Określanie cech charakterystycznych różnych krajobrazów Polski. Dodawanie i odejmowanie liczb typu: 36 + 5; 56 – 9. Zabawy i gry ruchowe przygotowujące do gry w piłkę nożną.
4. p.s.8, 9 ćw.s.13 – 15 m.s.11, 12 , ilustracje, przewodniki turystyczne, mapa fizyczna Polski
5. 6. 7. 8.
- głośno czyta tekst P 18 1 (1b)
- rozumie cicho czytany tekst P 19
- uważnie słucha wypowiedzi innych P 15
- opowiada o zachowaniu głównej bohaterki P 12 1 (2b)
- wykorzystuje informacje z tekstu do
wykonywania ćwiczeń praktycznych P 20 4 (1)
- korzysta z różnych źródeł informacji o
swojej miejscowości P 3, 20 4 (1)
- poprawnie pisze opracowane wyrazy z ó
wymiennym i niewymiennym P 24 2 (3)
- dodaje i odejmuje w zakresie 100
z przekroczeniem progu dziesiątkowego P 28 5 (5a)
- stosuje terminy : odjemna, odjemnik
różnica P
- dostrzega zależności między dodawaniem
i odejmowaniem P 28 3 (6a)
- aktywnie uczestniczy w grach i zabawach
ruchowych P 53 5 (8c)
- przestrzega reguł obowiązujących w
grach zespołowych P 55 5 (8b)
9. Ewaluacja :


W opracowaniu wykorzystano :
„Scenariusze zajęć dziennych klasa trzecia semestr pierwszy część 1” – wydawnictwo Nowa Era – praca zbiorowa

Opracowała:
Jolanta Piasecka

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X


Zarejestruj się lub zaloguj,
aby mieć pełny dostęp
do serwisu edukacyjnego.




www.szkolnictwo.pl

e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- największy w Polsce katalog szkół
- ponad 1 mln użytkowników miesięcznie




Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie