Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacji
Plan rozwoju zawodowego

Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 864 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie



Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.



 

Jest to plan rozwoju, który napisałam według nowego rozprządzenia na stopień nauczyciela dyplomowanego z przedmiotu informatyka i matematyka

Anna Niedziela
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku


Plan rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego
ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego

1.09.2004 – 31.05.2007

Zadania
Formy realizacji
§ 8 ust. 2 pkt. 1 Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrażania działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienia jakości pracy szkoły
Ø Ukończenie kursów doskonalenia w celu wdrażania różnych przedsięwzięć i programów na rzecz doskonalenia swojej pracy
Ø Ukończenie szkolenia na temat: Interkl@sa na kółkach.
Ø Udział w warsztatach metodycznych, szkoleniach i konferencjach przedmiotowych
Ø Pomoc w przygotowaniu międzyszkolnego powiatowego konkursu językowo - ortograficznego
Ø Opracowanie i wdrożenie programu kursu dla nauczycieli na komputerach Macintosh
Ø Przeprowadzenie akcji Sprzątanie Świata
Ø Przygotowanie akademii z okazji Konstytucji 3 Maja
Ø Praca w Komisji Rekrutacyjnej
Ø Praca w Zespole Nadania Imienia Szkole
Ø Współorganizowanie kuligu z klasą II LM
Ø Współorganizowanie ogniska integracyjnego z klasą IR
Ø Udział w konkursie matematycznym „Kangur” 15.03.2006r.
Ø Udział w III Międzypowiatowym Konkursie Matematycznym zorganizowanym przez MODN

§ 8 ust. 2 pkt 2 Wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej
Ø Wykorzystanie technologii informacyjnej na lekcjach matematyki
Ø Stworzenie strony internetowej biblioteki i uaktualnianie jej
Ø Wykorzystanie w pracy technologii komunikacyjnej
§ 8 ust. 2 pkt.3 Dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przeprowadzenie lekcji otwartych w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych prowadzenie zajęć dla nauczycieli w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego lub innych zajęć
Ø Dzielenie się swoją wiedzą z innymi nauczycielami informatyki
Ø Prowadzenie lekcji wspólnie z innym nauczycielem z wykorzystaniem komputera
Ø Opracowanie materiałów dydaktycznych dla innych nauczycieli informatyki
Ø Prowadzenie lekcji otwartych
Ø Opracowanie dwóch publikacji w Internecie
Ø Prowadzenie kursu dla nauczycieli na temat: Podstawy obsługi komputera Macintosh i systemy OS MAC
Ø Praca w zespole przedmiotowym




§ 8 ust. 2 pkt. 4 Realizacja zadań spełniających wymagania kwalifikacyjne umożliwiające uzyskanie awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego:


§ 8 ust. 2 pkt. 4a opracowanie i wdrożenie działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych bezpośrednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich


Ø Opracowanie i wdrożenie programu koła wyrównawczego z matematyki dla klas pierwszych Technikum Żywienia i Gospodarstwa Domowego

§ 8 ust. 2 pkt. 4b Wykonywanie zadań egzaminatora okręgowej komisji egzaminacyjnej, eksperta komisji kwalifikacyjnej lub egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy, rzeczoznawcy do spraw programu nauczania, podręczników, środków dydaktycznych, programów wychowania przedszkolnego ; w przypadku nauczycieli szkół artystycznych –także konsultanta Centrum Edukacji Artystycznej
Ø Wykonywanie zadań egzaminatora
- aktywne uczestnictwo w spotkaniach
- sprawdzanie prac
§8 ust. 2 pkt. 4c poszerzenie działań szkoły , w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych
Ø Prowadzenie koła wyrównawczego z matematyki dla klas pierwszych Technikum Żywienia i Gospodarstwa Domowego
Ø Prowadzenie Kawiarenki internetowej
Ø Przeprowadzenie konkursu na logo biblioteki
Ø Przeprowadzenie konkursu na prezentacje na temat: Życie i twórczość Jana Pawła II

§8 ust. 2 pkt. 4e wykonywanie zadań na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich we współpracy z innymi osobami, instytucjami samorządowymi lub innymi podmiotami
Ø Współpraca z Urzędem Miasta i Gminy w Lipsku
Ø Współpraca z pełnomocnikiem do Spraw Problemów alkoholowych
Ø Współpraca z Powiatową Komendą w Lipsku
Ø Współpraca z organizacją „Strzelec”
Ø Współpraca Parafią Rzymsko – Katolicką w Lipsku
§8 ust. 2 pkt. 4 Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły w której nauczyciel jest zatrudniony
Ø Opis i analiza dwóch problemów edukacyjnych
- identyfikacja i opis problemu
- prognoza działań profilaktycznych naprawczych

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X


Zarejestruj się lub zaloguj,
aby mieć pełny dostęp
do serwisu edukacyjnego.




www.szkolnictwo.pl

e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- największy w Polsce katalog szkół
- ponad 1 mln użytkowników miesięcznie




Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie