Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacji
Rozkład informatyki kl. II gimnazjum

Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1554 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie



Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.



 

Rozkład informatyki w klasie  II gimnazjum nr programu 4014-90/99
Podręcznik: Za pomocą komputera
Autor: Andrzej Walat
Oficyna Edukacyjna Krzysztof Pazdro
Lp.
Temat lekcji
Liczba godzin
Podstawowe cele
Ścieżka międzyprzedmiotowa
1.
Lekcja organizacyjna. Zapoznanie z regulaminem pracowni.
1.
Wzbudzanie motywacji do systematycznej
i planowanej pracy podczas zajęć; wdrażanie regulaminu pracowni.
Prozdrowotna.
2.
Powtórzenie i utrwalenie materiału z klasy pierwszej .
4.
Nawyk samooceny wyników działalności. 
 
3.
Pojęcie i rodowód  algorytmu. Algorytmy w życiu codziennym.
1.
Wzbogacenie wiadomości o algorytmie.
 
4.
Istota procesu przetwarzania informacji.
1.
Umiejętność rozumienia istoty procesu przetwarzania informacji.
 
5.
Cechy strukturalne algorytmu. Rola instrukcji sterujących.
1.
Umiejętność opisu cech algorytmu.
 
6.
Algorytm- informatycznym opisem planu rozwiązania problemu. Konstruowanie i sposoby zapisu algorytmów.
3.
Umiejętność opisu planu rozwiązania problemu.
 
7.
Wybrane problemy algorytmiczne.
3.
Wzbogacanie umiejętności pisania (tworzenia) algorytmów.
 
8.
Od wyboru metody rozwiązania zadania do jego zapisu w postaci procedury.
3.
Doskonalenie umiejętności pisania algorytmów rozwiązujących zadania.
 
9.
Logo Komeniusz- język programowania.
6.
Wzbogacanie wiadomości o językach programowania. Kształcenie umiejętności programowania w języku Logo: tworzenie rysunków; wykonywanie obliczeń; definiowanie poleceń (tworzenie procedur); definiowanie funkcji; zmienne globalne
i lokalne; definicje rekurencyjne; szyfrowanie depesz tworzenie postaci żółwi.
 
10.
Realizacja własnych projektów w języku Logo.
4.
Doskonalenie umiejętności programowania
w języku Logo.
 
11.
Logo Komeniusz- środowisko przyjazne użytkownikowi.
4.
Wzbogacanie wiadomości o możliwościach języka Logo.
 
12.
Multimedia- technologiczny przełom informacji.
4.
Doskonalenie umiejętności wyszukiwania informacji w multimedialnych źródłach wiadomości.
Czytelnicza i medialna.
13.
Powtórzenie i utrwalenie wiadomości.
1.
Nawyk samooceny wyników pracy.
 

SUMA
36.

Jerzy Fuhrman

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X


Zarejestruj się lub zaloguj,
aby mieć pełny dostęp
do serwisu edukacyjnego.




www.szkolnictwo.pl

e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- największy w Polsce katalog szkół
- ponad 1 mln użytkowników miesięcznie




Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie