Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacji
Kobieta Roku 2004

Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1063 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie



Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.



 

 SCENARIUSZ UROCZYSTOŚCI SZKOLNEJ Z OKAZJI DNIA KOBIET

OSOBY PROWADZĄCE:
mgr ALEKSANDRA WASIELEWSKA
mgr AGNIESZKA ADAMCZYK
mgr ANDRZEJ DORNIAK
mgr JERZY RADEJ

DATA: 09.03.2004 r
MIEJSCE: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 1 W GDYNI

CEL GŁÓWNY: obchody Dnia Kobiet – uświadomienie i podkreślenie roli i znaczenia kobiet w naszym życiu

CELE SZCZEGÓŁOWE:

  • wyrabianie właściwego stosunku do koleżanek i kobiet w szkole i w domu
  • kształtowanie postawy szacunku i wdzięczności dla kobiet za ich pracę
  • wdrażanie pozytywnego podejścia i zachowania się wobec kobiet w starszym wieku
  • rozwijanie umiejętności składania życzeń
  • aktywizacja uczniów i personelu Ośrodka w czasie uroczystości
METODY:
  • zabawy – konkursy
  • elementy dramy – gala oskarowa
  • elementy metody Domana
  • piktogramy
ŚRODKI:
  • Kasety magnetofonowe, płyty CD z nagraniami: Baśka zespołu Wilki, Kobiety lubią brąz R.Rynkowskiego, Będziesz moją Panią M.Grechuty, Najwięcej witaminy Rosiewicza, fragmenty utworu Kochać kobiety zespołu Ich troje, A se re he, magnetofon i odtwarzacz CD, pianino, mikrofon;
  • charakterystyczne stroje dla piosenkarzy: R.Gawlińskiego – ciemne okulary, R.Rynkowskiego – marynarka, ciemny golf, okulary, M.Grechuty – okulary, M.Wiśniewskiego – pomarańczowe włosy, długi jasny płaszcz, pastelowa koszulka z postawionym kołnierzem; dla aktora – fartuch lekarski, słuchawki; dla sportowca – dres, czapka, narty;
  • kamera video z kartonowych pudeł, atrapa aparatu fotograficznego i mikrofonu z pudełkiem BBC;
  • instrumenty z tektury trąbka, wiolonczela i 2 pary skrzypiec z drewnianymi smyczkami, flet;
  • 2 tabliczki z "uśmiechnięta buźką", etykieta i piktogram "oklaski";
  • papier toaletowy, nożyczki, taca, 50 statuetek – podstawa ze styropianu owiniętego folią aluminiową, drut miedziany uformowany w kształcie serca; 6 zalakowanych kopert z nazwiskami osób nominowanych;
  • 10 krawatów, 14 papierowych guzików o średnicy 15 cm, 14 skrawków materiału o wymiarach 8x8 cm, 14 igieł, nici, duży telefon namalowany na arkuszu szarego papieru, koło ratunkowe namalowane na arkuszu szarego papieru, koperta na dowcipy, 15 kartek z różnymi dowcipami, 5 kartek z tekstem piosenki Najwięcej witaminy mają polskie dziewczyny, 10 kartek papieru, 10 ołówków;
  • tkanina do przystrojenia sali niebieska i czerwona, ok. 40 balonów, litery tworzące hasło: Kobieta roku 2004, 20 serduszek (tworzących duże serce), plakaty kobiet namalowane przez uczniów w ramach zajęć.
OSOBY WYSTĘPUJĄCE:
    Chłopcy z wszystkich poziomów nauczania jako:
  • kamerzysta, fotoreporter, dziennikarz
  • jury – 2 chłopców na wózkach z osobami wspomagającymi – 2 chłopców ze starszych klas, przewodniczący
  • orkiestra – 5 chłopców i dyrygent
  • piosenkarze – R.Gawliński, R.Rynkowski, M.Grechuta, M.Wiśniewski
  • aktor – Bruno Walicki
  • sportowiec – A.Małysz
  • Myster – chłopiec podający tacę
  • Konferansjerzy – kobieta i mężczyzna (nauczyciele).
DZIAŁANIA POPRZEDZAJĄCE:
  1. Wśród nauczycieli: ewaluacja – Kobieta roku 2004
    • Ustalenie kategorii i komputerowe opracowanie ankiety
    • Rozdanie ankiety wśród całego personelu Ośrodka
    • Zebranie uzyskanych wyników
    • Dopisanie kobiet, które nie zostały ujęte w ankiecie
  2. Wśród uczniów: wykonanie plakatów o następującej tematyce:
    • Najwięcej witaminy mają polskie dziewczyny – kobieta, którą lubię
    • Moja Pani.
  3. Przystrojenie sali.
PRZEBIEG UROCZYSTOŚCI:

    /Po lewej stronie sceny znajdują się 3 miejsca dla fotoreporterów, obok (w półkolu) miejsca dla jury. Z prawej strony stoją konferansjerzy – kobieta i mężczyzna w strojach wieczorowych. Pośrodku (w półkolu) 5 miejsc dla orkiestry. Piosenkarze, aktor i sportowiec – są niewidoczni dla publiczności. Scenę od publiczności oddziela wstęga z papieru toaletowego. Sala udekorowana jest plakatami przedstawiającymi kobiety. Na sklepieniu rozciągnięta jest niebieska tkanina, na która wrzucone są balony./

I. Piosenka: "Marcowy kwiatek" /zaśpiewanie przez wszystkich piosenki przy akompaniamencie pianina/.

II. Powitanie:

J.R.: Good morning Ladies and Gentelmen! We want to invite you all on our celebration of giving Oscars for our beautiful Ladies in year 2004!
A.A.: Witamy wszystkie Panie i dziewczynki, Panów i chłopców na wielkiej gali wręczenia Oskarów – Kobieta roku 2004.

J.R.: Oskary zostaną wręczone w 6 kategoriach:
  • Kobieta elegancji
  • Kobieta pracowitości
  • Kobieta uśmiechu i dobrego humoru
  • Kobieta przyjaciel każdego
  • Kobieta troskliwa
  • Kobieta tajemnicza.

A.A. Prosimy Panią dyrektor o oficjalne rozpoczęcie uroczystości Kobieta roku 2004. /uczeń podchodzi z tacą, na której znajdują się nożyczki. Pani dyrektor przecina wstęgę (papier toaletowy)/
A.A.: Panie i Panowie uważam galę oskarową za otwartą.
J.R.: Ladies and Gentelmen – mamy zaszczyt gościć wśród nas TV CNN, radio BBC i fotoreporterów /chłopcy ubrani w stroje galowe wchodzą, kłaniają się i zajmują swoje miejsca/
A.A.: Witamy orkiestrę Polskiego Radia i Telewizji pod batutą .... /orkiestra w strojach galowych z instrumentami w rękach wchodzi, kłania się i zajmuje swoje miejsce/
J.R.: Zapraszamy do nas szanowne jury w składzie: Pan Piotr, Pan Marcin wraz z przewodniczącym Panem dyrektorem .... /chłopcy na wózkach z I etapu edukacyjnego wspierani przez chłopców z klas starszych wjeżdżają na scenę, kłaniają się i zajmują miejsca. Jury wnosi "uśmiechnięte buźki" na patykach oraz etykietę "oklaski" wraz z piktogramem/
A.A.: Proszę o wygodne zajęcie miejsc. Życzymy wszystkim dobrej zabawy.

III. Kobieta elegancji /uczeń podaje na tacy kopertę z nazwiskami pań nominowanych w/w kategorii/
J.R.: Attention please! Nominacje do Oskara Kobieta elegancji otrzymują następujące osoby...
A.A.: Koperta jest zalakowana, następuje złamanie pieczęci, nominowane Panie proszę o wyjście na środek sali. /
J.R. otwiera kopertę i wyczytuje nazwiska w kolejności alfabetyczne, wyczytane panie wychodzą na środek sali/
A.A.: Miłe Panie gratuluję nominacji. Poproszę jedną z pań o wybranie ... dziewczynek /wybrane dziewczynki (liczba dziewczynek odpowiada liczbie pań nominowanych) wychodzą także na środek sali/. Aż chce się powiedzieć: Francja – elegancja. My jednak zostawimy modę francuską, zostawimy francuskie kołnierzyki z żabotami, by skupić się nad innym atrybutem elegancji – krawatem. Elegancka Pani – to także elegancki krawat jej towarzysza! A nawet więcej: krawat elegancko zawiązany. Zadaniem Pań nominowanych będzie eleganckie zawiązanie krawata na szyi naszych małych kobiet. Proszę, by każda z Pań wybrała jedną dziewczynkę /chłopiec przynosi na tacy krawaty/. Przystępujemy do konkurencji.
     Tymczasem mam zaszczyt zaprosić Roberta Gawlińskiego – lidera zespołu Wilki, który zaśpiewa piosenkę pt. Baśka. /z kasety odtwarzany jest w/w utwór, ucharakteryzowany chłopiec improwizuje słowa i ruchy piosenkarza, w ręce trzyma imitację mikrofonu, orkiestra "gra" na instrumentach pod kierunkiem dyrygenta, panie wykonują zadanie, kamerzysta "filmuje" piosenkarza, fotoreporter "robi" zdjęcia, potem siadają na swoich miejscach/.
J.R.: Czas minął. Proszę Panie o zaprezentowanie zawiązanych krawatów. Prosimy jury o werdykt /chłopcy z pomocą osób wspierających unoszą tabliczkę z "uśmiechniętą buźką", przewodniczący unosi etykietę i piktogram "oklaski"/. Jury jednogłośnie przyznaje nominowanym Paniom tytuł Kobieta elegancji. Prosimy Roberta Gawlińskiego o wręczenie statuetek w kategorii Kobieta elegancji.
A.A.: Minuta dla fotoreporterów. Radio BBC wykupiło wyłączność na transmisję z uroczystości. Zatem oddaję mikrofon Radiu BBC /piosenkarz podchodzi do każdej z pań z tacą ze statuetkami i wręcza jej Oskara, kamerzysta i fotoreporter "przystępują do pracy", dziennikarz z Radia BBC przeprowadza wywiad z jedną z nominowanych pań/.
Dziennikarz: Radio BBC – jak się Pani czuje?
A.A.: Gratuluję Paniom Oskarów. Proszę o gorące brawa /rozlegają się oklaski, przewodniczący jury unosi etykietę i piktogram "oklaski", panie opuszczają scenę/.

IV. Kobieta pracowitości /uczeń podaje na tacy kopertę z nazwiskami pań nominowanych w/w kategorii/
J.R.: Attention please! Nominacje do Oskara Kobieta pracowitości otrzymują następujące osoby...
A.A.: Koperta jest zalakowana, następuje złamanie pieczęci, nominowane Panie proszę o wyjście na środek sali. /
J.R. otwiera kopertę i wyczytuje nazwiska w kolejności alfabetyczne, wyczytane panie wychodzą na środek sali/
A.A.: Miłe Panie, każda z Was jest kobietą pracowitą, która żadnej pracy się nie boi. Gratuluję nominacji każdej z Was, jednak teraz jest Twoja chwila prawdy. To jest Twój czas! /chłopiec przynosi na tacy papierowe guziki, skrawki materiału, igły, nici/. Zadaniem każdej z Pań będzie przyszycie tego oto guzika /prezentacja guzika/ do skrawka materiału. Zadanie uważa się za niewykonane, gdy guzik nie zostanie przyszyty na czas, gdy niewłaściwie zostaną dobrane metody i techniki szycia, gdy zostaną zastosowane niewłaściwe narzędzia pracy. To jest Wasza chwila prawdy, to jest Wasz czas. Przystępujemy do konkurencji.
    Na scenę zapraszamy Ryszarda Rynkowskiego, który wykona utwór Dziewczyny lubią brąz ./z kasety odtwarzany jest w/w utwór, ucharakteryzowany chłopiec improwizuje słowa i ruchy piosenkarza, w ręce trzyma imitację mikrofonu, orkiestra "gra" na instrumentach pod kierunkiem dyrygenta, panie wykonują zadanie, kamerzysta "filmuje" piosenkarza, fotoreporter "robi" zdjęcia, potem siadają na swoich miejscach/.
J.R.: Czas minął. Proszę Panie o przedstawienie efektów swojej pracy.
A.A.: Jury ocenia profesjonalizm wykonanej pracy.
J.R.: Prosimy jury o werdykt /chłopcy z pomocą osób wspierających unoszą tabliczkę z "uśmiechniętą buźką", przewodniczący unosi etykietę i piktogram "oklaski"/. Jury jednogłośnie przyznaje nominowanym Paniom tytuł Kobieta pracowitości. Prosimy Ryszarda Rynkowskiego o wręczenie statuetek w kategorii Kobieta pracowitości.
A.A.: Minuta dla fotoreporterów /piosenkarz podchodzi do każdej z pań z tacą ze statuetkami i wręcza jej Oskara, kamerzysta i fotoreporter "przystępują do pracy", dziennikarz z Radia BBC przeprowadza wywiad z jedną z nominowanych pań/.
Dziennikarz: Radio BBC – komu chciałaby Pani podziękować?
A.A.: Gratuluję Paniom Oskarów. Proszę o gorące brawa /rozlegają się oklaski, przewodniczący jury unosi etykietę i piktogram "oklaski", panie opuszczają scenę/.

V. Kobieta uśmiechu i dobrego humoru /uczeń podaje na tacy kopertę z nazwiskami pań nominowanych w/w kategorii/
J.R.: Attention please! Nominacje do Oskara Kobieta uśmiechu i dobrego humoru otrzymują następujące osoby...
A.A.: Koperta jest zalakowana, następuje złamanie pieczęci, nominowane Panie proszę o wyjście na środek sali. /
J.R. otwiera kopertę i wyczytuje nazwiska w kolejności alfabetyczne, wyczytane panie wychodzą na środek sali/
A.A.: Drogie Panie! "Humor jest doskonałym amortyzatorem wstrząsów, kiedy w życiu zaczyna coś pękać", a "jeden uśmiech znaczy więcej niż 1000 słów". Dziękujemy za obdarzanie nas uśmiechem na co dzień. Dzisiaj jednak poprosimy może nie o tysiąc, ale o kilka słów. Uwaga, uwaga! Zadaniem Pań nominowanych do Oskara Kobieta uśmiechu i dobrego humoru będzie opowiedzenie dowcipu. Nie przewidzieliśmy innego zestawu zadań, jednak każda z Pań w razie konieczności może wykonać telefon do przyjaciela bądź poprosić o koło ratunkowe /wskazanie przez osobę prowadzącą na duży papierowy telefon oraz koło ratunkowe przymocowane do ściany. Do telefonu została dołączona koperta z dowcipami w ilości 6 sztuk, natomiast do papierowego koła ratunkowego doczepiono kartki z dowcipami w kształcie koła w ilości 7 sztuk. Panie w razie konieczności korzystają z gotowego tekstu dowcipu/. Prosimy o przygotowanie się, a na scenie gościć będziemy Marka Grechutę, który wykona dla wszystkich kobiet, małych i dużych, w dniu ich święta piosenkę Będziesz moją panią /z kasety odtwarzany jest w/w utwór, ucharakteryzowany chłopiec improwizuje słowa i ruchy piosenkarza, w ręce trzyma imitację mikrofonu, tańczy z konferansjerką, orkiestra "gra" na instrumentach pod kierunkiem dyrygenta, panie przygotowują się do zadania, kamerzysta "filmuje" piosenkarza, fotoreporter "robi" zdjęcia, potem siadają na swoich miejscach/.
J.R.: Czas minął. Zapraszamy do mikrofonu pierwszą Panią. Szanowne jury prosimy o ocenę na bieżąco. /każda z pań kolejno przedstawia dowcip/
J.R.: Dziękujemy wszystkim Paniom. Jury jednogłośnie przyznaje nominowanym Paniom tytuł Kobieta uśmiechu i dobrego humoru. Prosimy Marka Grechutę o wręczenie statuetek w tej kategorii.
A.A.: Minuta dla fotoreporterów /piosenkarz podchodzi do każdej z pań z tacą ze statuetkami i wręcza jej Oskara, kamerzysta i fotoreporter "przystępują do pracy", dziennikarz z Radia BBC przeprowadza wywiad z jedną z nominowanych pań/.
Dziennikarz: Radio BBC – jak się Pani czuje?
A.A.: Gratuluję Paniom Oskarów. Proszę o gorące brawa /rozlegają się oklaski, przewodniczący jury unosi etykietę i piktogram "oklaski", panie opuszczają scenę/.

VI. Kobieta przyjaciel każdego /uczeń podaje na tacy kopertę z nazwiskami pań nominowanych w/w kategorii/
J.R.: Attention please! Nominacje do Oskara Kobieta pracowitości otrzymują następujące osoby...
A.A.: Koperta jest zalakowana, następuje złamanie pieczęci, nominowane Panie proszę o wyjście na środek sali. /
J.R. otwiera kopertę i wyczytuje nazwiska w kolejności alfabetyczne, wyczytane panie wychodzą na środek sali/
A.A.: Miłe Panie, przyjaciel powie Ci wszystko, a nawet więcej... przyjaciel zaśpiewa. Tak, zaśpiewanie piosenki – to właśnie będzie Waszym zadaniem. Otrzymają Panie komputerowy wydruk ze słowami znanej piosenki Najwięcej witaminy mają polskie dziewczyny. Prosimy o wielkie brawa. /chłopiec przynosi na tacy teksty piosenki, z kasety odtwarzany jest nie za głośno w/w utwór, panie śpiewają do mikrofonu, orkiestra "gra" na instrumentach pod kierunkiem dyrygenta, kamerzysta "filmuje" piosenkarza, fotoreporter "robi" zdjęcia, potem siadają na swoich miejscach/.
J.R.: Prosimy jury o werdykt /chłopcy z pomocą osób wspierających unoszą tabliczkę z "uśmiechniętą buźką", przewodniczący unosi etykietę i piktogram "oklaski"/. Jury jednogłośnie przyznaje nominowanym Paniom tytuł Kobieta przyjaciel każdego.
A.A.: Teraz gwóźdź programu, który wręczy statuetki paniom nominowanym w kategorii Kobieta przyjaciel każdego. "Najwięcej witaminy mają polskie dziewczyny", jak witaminy to i lekarz, a jak lekarz to tylko Bruno Walicki z serialu Na dobre i na złe. Prosimy aktora. o wręczenie statuetek. Minuta dla fotoreporterów /aktor podchodzi do każdej z pań z tacą ze statuetkami i wręcza jej Oskara, kamerzysta i fotoreporter "przystępują do pracy", dziennikarz z Radia BBC przeprowadza wywiad z jedną z nominowanych pań/.
Dziennikarz: Radio BBC – komu chciałaby Pani podziękować?
A.A.: Gratuluję Paniom Oskarów. Proszę o gorące brawa /rozlegają się oklaski, przewodniczący jury unosi etykietę i piktogram "oklaski", panie opuszczają scenę/.

VII. Kobieta troskliwa /uczeń podaje na tacy kopertę z nazwiskami pań nominowanych w/w kategorii/
J.R.: Attention please! Nominacje do Oskara Kobieta troskliwa otrzymują następujące osoby...
A.A.: Koperta jest zalakowana, następuje złamanie pieczęci, nominowane Panie proszę o wyjście na środek sali. /
J.R. otwiera kopertę i wyczytuje nazwiska w kolejności alfabetyczne, wyczytane panie wychodzą na środek sali/
A.A.: Phil Bosmans twierdzi, że:
"Nie możesz żyć, jeżeli nie masz nikogo, kto się o ciebie troszczy.
Nie możesz żyć, gdy nie masz żadnego człowieka, o którego się troszczysz.
Prawdziwie kochać oznacza uważnie troszczyć się o ludzi,
wczuwając się twórczo i pomysłowo w ich kłopoty".
     Drogie Panie zadanie wasze związane jest z twórczym wyrażaniem siebie. Wasze zadanie brzmi: narysuj to, o co się troszczysz /chłopiec przynosi na tacy kartki papieru oraz ołówki/. Przystępujemy do konkurencji.
     Na scenę zapraszamy Michała Wiśniewskiego z zespołu Ich troje, który wykona utwór Kochać kobiety /z kasety odtwarzany jest w/w utwór, ucharakteryzowany chłopiec improwizuje słowa i ruchy piosenkarza, w ręce trzyma imitację mikrofonu, orkiestra "gra" na instrumentach pod kierunkiem dyrygenta, panie wykonują zadanie, kamerzysta "filmuje" piosenkarza, fotoreporter "robi" zdjęcia, potem siadają na swoich miejscach/.
J.R.: Czas minął. Proszę Panie o przedstawienie efektów swojej pracy.
A.A.: Jury ocenia wykonane prace.
J.R.: Prosimy jury o werdykt /chłopcy z pomocą osób wspierających unoszą tabliczkę z "uśmiechniętą buźką", przewodniczący unosi etykietę i piktogram "oklaski"/. Jury jednogłośnie przyznaje nominowanym Paniom tytuł Kobieta pracowitości. Prosimy Ryszarda Rynkowskiego o wręczenie statuetek w kategorii Kobieta troskliwa.
A.A.: Minuta dla fotoreporterów /piosenkarz podchodzi do każdej z pań z tacą ze statuetkami i wręcza jej Oskara, kamerzysta i fotoreporter "przystępują do pracy", dziennikarz z Radia BBC przeprowadza wywiad z jedną z nominowanych pań/.
Dziennikarz: Radio BBC – komu chciałaby Pani podziękować?
A.A.: Gratuluję Paniom Oskarów. Proszę o gorące brawa /rozlegają się oklaski, przewodniczący jury unosi etykietę i piktogram "oklaski", panie opuszczają scenę/.

VIII. Kobieta tajemnicza /uczeń podaje na tacy kopertę z nazwiskami pań nominowanych w/w kategorii/
J.R.: Attention please! Nominacje do Oskara Kobieta tajemnicza otrzymują następujące osoby...
A.A.: Koperta jest zalakowana, następuje złamanie pieczęci, nominowane Panie proszę o wyjście na środek sali. /
J.R. otwiera kopertę i wyczytuje nazwiska w kolejności alfabetyczne, wyczytane panie wychodzą na środek sali/
A.A.: Gratuluję nominacji. Kobieta tajemnicza jest jak piękny tajemniczy ogród z tajemniczym przejściem. Tym tajemniczym przejściem jest muzyka i taniec. Zadaniem Waszym będzie wykonanie tańca przy piosence A se re he. Prosimy o wielkie brawa i zapraszamy chętnych do tańca /z kasety odtwarzany jest nie za głośno w/w utwór, panie tańczą, orkiestra "gra" na instrumentach pod kierunkiem dyrygenta, kamerzysta "filmuje" piosenkarza, fotoreporter "robi" zdjęcia, potem siadają na swoich miejscach, z niebieskiej tkaniny upiętej przy suficie uwolnione zostają balony, które opadają na publiczność/.
J.R.: Prosimy jury o werdykt /chłopcy z pomocą osób wspierających unoszą tabliczkę z "uśmiechniętą buźką", przewodniczący unosi etykietę i piktogram "oklaski"/.
A.A.: Jury wydaje się być onieśmielone uchyleniem rąbka tajemnicy przez kobiety nominowane w tej kategorii... Jury jednogłośnie przyznaje nominowanym Paniom tytuł Kobieta tajemnicza.
     O wręczenie statuetek poprosimy gościa specjalnego, ale to tajemnica. Chociaż sądzę, że wszyscy go rozpoznają. Zapraszamy na scenę.. Tak, to Adam Małysz. Minuta dla fotoreporterów /sportowiec podchodzi do każdej z pań z tacą ze statuetkami i wręcza jej Oskara, kamerzysta i fotoreporter "przystępują do pracy", dziennikarz z Radia BBC przeprowadza wywiad z jedną z nominowanych pań/.
Dziennikarz: Radio BBC – jak się Pani czuje?
A.A.: Gratuluję Paniom Oskarów. Proszę o gorące brawa /rozlegają się oklaski, przewodniczący jury unosi etykietę i piktogram "oklaski", panie opuszczają scenę/.

IX. Podziękowania za plakaty.
J.R.: Dziękujemy wszystkim za wykonanie pięknych plakatów przedstawiających polskie dziewczęta i kobiety. Prosimy jury o ocenę plakatów /chłopcy z pomocą osób wspierających unoszą tabliczkę z "uśmiechniętą buźką", przewodniczący unosi etykietę i piktogram "oklaski"/.
A.A.: Jury wydało już ocenę – każda z prac otrzymuje wyróżnienie. Wielkie brawa.

X. Kobieta roku 2004.
J.R.: Uwaga, uwaga! Czas na podsumowanie wielkiej gali i przyznanie tytułu Kobieta roku 2004. Uwaga, uwaga! Kobietą roku 2004 zostaje.. każda kobieta pracująca w naszym Ośrodku oraz każda dziewczynka chodząca do naszej szkoły.

XI. Życzenia. /
J.R. składa życzenia wszystkim paniom i dziewczynkom/

XII. Pożegnanie.
A.A.: Proszę Państwa Oskary rozdane, czas zakończyć naszą zabawę. Pragnę podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do uświetnienia tej uroczystości. Dziękuję fotoreporterom /kłaniają się/, naszej orkiestrze /kłania się /oraz szanownemu jury wraz z przewodniczącym i osobami wspomagającymi /kłaniają się/, dziękuję wszystkim piosenkarzom, aktorom i sportowcom /kłaniają się/. Wielkie brawa dla nich. Dziękuję wszystkim za wspólną zabawę.

XIII. Zakończenie.
     Piosenki pt. Nasza Pani i Dzień Kobiet /zaśpiewanie przez wszystkich w/w piosenek przy akompaniamencie pianina, rozdanie dziewczynkom drobnych upominków/.

opracowanie: A. ADAMCZYK, A. WASIELEWSKA, A. DORNIAK, J. RADEJ

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X


Zarejestruj się lub zaloguj,
aby mieć pełny dostęp
do serwisu edukacyjnego.




www.szkolnictwo.pl

e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- największy w Polsce katalog szkół
- ponad 1 mln użytkowników miesięcznie




Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie