Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Public Relations

WYŻSZA SZKOŁA EUROPEJSKA im. ks. Józefa Tischnera - Studia Podyplomowe

ul. Westerplatte 11, 31-033 Kraków
tel.: 012 683 24 00; fax: 012 683 24 14
www:   wse@wse.krakow.pl
e-mail:   wse@wse.krakow.pl
podyplomowe@wse.krakow.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1492 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

Po roku nauki absolwent będzie potrafił samodzielnie:

  • opracować profesjonalną strategię komunikacji marketingowej;
  • stworzyć na jej bazie spójną strategię PR dla firmy, instytucji, wydarzenia lub osoby;
  • przygotować i przeprowadzić wiarygodną i porywającą konferencję prasową;
  • wykreować i opisać nie tylko rzetelny, ale również atrakcyjny pomysł na wizerunek dowolnego zjawiska lub obiektu zainteresowania mediów i społeczeństwa;
  • "przy okazji" - zadbać o własny PR i wizerunek, co na rynku może okazać się nieocenioną umiejętnością;
  • przekonać każdego do swoich pomysłów;
  • wyjaśnić na czym polegają takie zjawiska jak "popularność", "moda", "wiarygodność" etc.;
  • kreować wydarzenia i zjawiska interesujące i pożyteczne dla innych ludzi i mediów;
  • kształtować wizerunek i opinię na wielką skalę;
  • rozumieć zasady socjotechniki i manipulowania opinią publiczną (tzw. czarny PR) w celu świadomego i etycznego wykonywania pracy w zawodzie "pijarowca".

Dla kogo przygotowaliśmy studia Public Relations?

  • dla ludzi, którzy chcą zdecydowanie zwiększyć swoją "rynkową wartość".
  • dla specjalistów zajmujących się marketingiem, promocją i pracą "w" i "z" mediami - chcących podnieść swoje kwalifikacje szybko i zdecydowanie.
  • dla absolwentów innych kierunków, którym zależy na rzetelnej wiedzy - takiej, która przełoży się na zatrudnienie w dobrych firmach i praktyczne umiejętności.
  • dla tych, którzy chcą zawodowo kształtować wizerunek WAŻNYCH ZJAWISK, OSÓB, INSTYTUCJI.
  • dla ludzi, którzy chcą dowiedzieć się, na czym polega potęga komunikacji masowej. I jak ją okiełznać.

Program studiów

"realPRogram"

  • Słuchacze podzieleni są na grupy zadaniowe, które w stałym składzie opracowują strategię PR dla wybranej instytucji.
  • Wiedzę, którą zdobywają w trakcie wykładów i analizy przypadków aplikują w trakcie pracy warsztatowej nad kolejnymi etapami projektu - strategii PR.
  • Każda grupa warsztatowa pracuje pod okiem opiekuna. Poszczególne bloki tematyczne wprowadzane są przez specjalistów z dziedziny.

Program studiów obejmuje następujące bloki tematyczne:


Public Relations
Czym to się je, do czego służy, jakie jest jego miejsce w marketing mix'ie.

Zarządzanie w sytuacji kryzysowej
Co to naprawdę jest kryzys, skąd się bierze, jakie są jego etapy, jak zarządzać nim samym, a jak komunikacją o nim.

Investor Relations
Świat PR na giełdzie i w jej otoczeniu. Specjalistyczny PR związany z pozyskiwaniem funduszy i światem finansów.

Media Relations
Techniki "kotwicy medialnej" w zastosowaniu praktycznym. Profilowanie działań PR na radio krajowe i regionalne, telewizje ogólne i specjalistyczne, firmy outdoor, portale i vortale internetowe, dzienniki, tygodniki i miesięczniki. Co "przygotować" i jak "sprzedać" medialny towar dla fotoreportera, radiowego mikrofonu, obiektywu kamery czy dziennikarskiego pióra.

PR - demon komunikacji masowej
Jak - znając tajniki socjotechniki, wiedząc jak powstają trendy i mody, rozumiejąc zjawiska i zachowania społeczne oraz strukturę potrzeb mediów - panować zawsze nad sytuacją i kontrolować ją od strony komunikacyjnej. Na czym polegają mody i trendy? Komunikacja sensualna - co trzeba o niej wiedzieć oraz jak z niej korzystać.

Personalne umiejętności, wiedza i talenty w służbie PR
Sztuka prowadzenia: wystąpień publicznych, prezentacji, sporów, negocjacji. Mowa ciała, stylizacja i kreowanie wizerunku osobistego, praca nad głosem.

Internal Relations
Sztuka komunikacji wewnętrznej w wielkich korporacjach i mniejszych organizacjach. Motywacja, identyfikacja z marką, etyka, przepływ informacji - ich wpływ na kondycję i wizerunek firmy.

PR społeczny
Relacje w grupach społecznych w zależności od wielkości i parametrów psychograficznych. PR instytucji publicznych, kultury, sztuki, charytatywny etc.

PR w regionach
PR marki gminnej, regionalnej, miasta. PR w turystyce, ekologii, inwestycjach. Kreowanie produktów turystycznych, strategia kreowania wizerunku miejsca.

PR aktywny od zera
Kreatywne tworzenie produktów PR - akcji społecznych i medialnych. Jak powstają eventy - zjawiska i miejsca, które media i opinia publiczna wprost uwielbiają.

Sponsoring
Projektowanie systemów sponsorskich, tworzeniu benefitów, promowanie sponsorów. Metody pozyskiwania, prowadzenia i podsumowywania kontraktów sponsorskich. Praca z mediami w ramach działań sponsorowanych. Mecenat kultury i sztuki, sponsorowanie akcji komercyjnych i społecznych. Sponsoring sportu i wydarzeń masowych.

Jak badać, mierzyć i oceniać efektywność działań PR. Monitoring mediów.

"Nauka pisania"
Jak stworzyć atrakcyjny opis czegoś, co atrakcyjne nie jest? Jak wydobyć w 5 zdaniach piękno i głębię? Jak pisać by być zrozumiałym? A jak by zachwycić?

Wykładowcy

Mateusz Zmyślony - autor programu studiów

Założyciel i Prezes Zarządu jednej z najbardziej znanych na polskim rynku usług marketingowych firm - ESKADRY. W 2004 roku w rankingu miesięcznika biznesowego "Profit" został wybrany najlepszym w Polsce trenerem w dziedzinie marketingu.
Od 1992 roku jeden z pionierów BTL w Polsce - special events, ceremonii i wydarzeń masowych. Tworzył projekty m.in. dla Coca Coli, Pepsi, browarów Żywiec, EB, The Economist, RMF FM, Y-Tonga, Goodyear/Dębicy, Idei, HP, Samsunga, Sheratona, Gazety Wyborczej. Wraz z zespołem zdobywca między innymi "Złotej Strzały" i pierwszego w historii polskiego "The Globe Award" w organizowanym przez Marketing Agencies Association Worldwide światowym konkursie BTL. Twórca wielu programów szkoleniowych m.in. dla menadżerów. Autor ponad 100 opracowań i tekstów publikowanych w prasie fachowej i periodykach branżowych, związanych z reklamą, marketingiem i PR.

Ewa Lis
Corporate Marketing/PR Manager oraz rzecznik prasowy w Hewlett-Packard Polska, gdzie odpowiada za budowanie wizerunku korporacji na rynku w Polsce. Marketingiem oraz Public Relations zajmuje się od 8 lat. W HP odpowiadała między innymi za strategię marketingową produktów na rynku konsumenckimoraz oraz PR w dziale druku
i przetwarzania obrazu. Wcześniej była dyrektorem marketingu w wydawnictwie Vogel Publishing.

Sebastian Łuczak
Lider projektu w Biurze Public Relations Banku Pekao SA, a przez kilka poprzednich lat rzecznik prasowy tego banku oraz p.o. szefa zespołu odpowiedzialnego za serwis internetowy. Fascynat wszystkiego, co związane jest z komunikacją marketingową. Ponad 10 lat praktyki i różnorodnych doświadczeń w wielu obszarach PR wykorzystuje od czasu do czasu jako wykładowca i trener. Członek rady programowej serwisu InternetPR.pl. Miłośnik starego polskiego punk rocka i Kubusia Puchatka.

Adam Łaszyn - Ekspert w dziedzinie strategii komunikowania, kontaktów z mediami i tzw. crisis communications. Szef ALERT MEDIA Communications ? warszawskiej agencji PR specjalizującej się w szkoleniach medialnych, komunikacji korporacyjnej i zarządzaniu informacją w sytuacjach kryzysowych. Były dziennikarz, redaktor i publicysta m.in. Programu III Polskiego Radia, Życia Warszawy, Nowego Państwa, Expressu Wieczornego. Czynny publicysta prasy branżowej (np. Press, Home&Market, Marketing w Praktyce). Ceniony trener szkoleń efektywnego komunikowania, pisania tekstów do publikacji i kontaktów z mediami. Wykładowca London School of Public Relations.

Piotr Czarnowski
Założyciel pierwszej polskiej agencji PR w Unii Europejskiej (należącej do międzynarodowych sieci PR: Eurocom i International Public Relations Network.) Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenie Public Relations (wiceprezes do 2003 roku)

Pozostałe informacje

Organizacja zajęć:

Studia trwają dwa semestry i obejmują 180 godzin zajęć.
Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty oraz w niedziele.

Czesne: 4500 zł (dwa semestry)
Opłata rekrutacyjna: 300 zł

Warunki zaliczenia:
Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych (na druku MENiS) jest udział w zajęciach, oraz przygotowanie i obrona pracy dyplomowej (strategia PR dla wybranej instytucji).

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy placówkę do skorzystania z pełnej reklamy.
Skontaktuj się z redakcją katalogu,
ustal atrakcyjne warunki współpracy.




Ilość odwiedzin katalogu szkół:
wrzesień 2014 - 1.760.993
październik 2014 - 1.807.983
listopad 2014 - 1.782.702
styczeń 2015 - 2.003.589

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie