Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie

Aktualna kategoria: Wiadomości » 07 maja 2021 » Czy broszury sprawdzają się ...

Czy broszury sprawdzają się w dobie marketingu internetowego?



Można zastanawiać, czy firmy powinny jeszcze korzystać z broszur informacyjnych, skoro zdecydowana większość działań reklamowych przeniesiona została do internetu. Czy ta forma marketingu jest opłacalna dla przedsiębiorców? Sprawdzamy, dlaczego promowanie produktów i usług za pomocą broszur może mieć dalej sens.

Broszury informacyjne - czy dalej są skuteczne?

Eksperci od marketingu są zgodni. Broszury reklamowe to dalej jedno z najlepszych narzędzi marketingowych, które warto wykorzystać do poinformowania klientów o usługach i produktach oferowanych przez firmę.

Przemawia za nimi prostota, opłacalność i niski koszt dystrybucji. Ten stosunkowo prosty materiał promocyjny zostaje w pamięci dużo dłużej niż ich cyfrowe odpowiedniki. Przypomnij sobie tylko, ile dziennie otrzymujesz maili informujących o produktach lub usługach, a ile z nich zapamiętujesz.

W czasie, gdy wszyscy promują swoje firmy w internecie, warto postawić na materiały reklamowe mające fizyczną formę. Według badań, zostaną one dłużej zapamiętane przez potencjalnego klienta niż nawet najlepsza kampania banerowa w internecie.

Skuteczna broszura reklamowa - jak ją stworzyć?

Niech nie zmyli Cię wielkość broszur. Potrafią one zawierać wiele informacji na temat produkty, usługi lub samej firmy. Bardzo ważne jest jednak stworzenie odpowiedniego projektu. 

Oto elementy, które musi broszura, aby była skuteczna:

  • Ciekawa grafika - to ona w pierwszej kolejności rzuca się w oczy potencjalnemu klientowi. Zadbaj więc o to, aby przyciągnęła uwagę i zachęciła go do przeczytania zawartości.
  • Angażujący slogan - powinno to być krótkie zdanie, które natychmiast wryje się w świadomość odbiorcy i już na zawsze będzie kojarzone z Twoim brandem. Jego wymyślenie nie jest proste, ale warto próbować.
  • Przyciągające uwagę zdjęcia - zdjęcie właściciela firmy lub całego zespołu w broszurze sprawi, że będzie ona bardziej ludzka. To przybliży odbiorcę do Twojej firmy i może zamienić potencjalnego klienta w płacącego klienta.
  • Kupon lub promocja -to zawsze działa na odbiorców. Wystarczy, że napiszesz -30% albo 20 złotych taniej, a już uwaga odbiorcy będzie bardziej skupiona. Pamiętaj jednak, aby nie przesadzać z wielkością rabatu. Dalej to jest jednak biznes.
  • Dane kontaktowe - potencjalny klient zaciekawił się ofertą, chce nawiązać współpracę, ale okazuje się, że na broszurze nie ma danych kontaktowych. Wbrew pozorom to często popełniany błąd. Pamiętaj więc, aby umieścić numer kontaktowy, adres strony internetowej oraz adres e-mail.

Podsumowanie 

Mimo że firmy inwestują coraz więcej pieniędzy w marketing internetowy to nie warto zapominać o fizycznych materiałach promocyjnych. Jednym z najskuteczniejszych są broszury informacyjne, które dalej są skutecznym sposobem promowania firmy.

Tekst napisany we współpracy z JKB Print.





Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie