Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacji
Ankieta diagnozująca zespół klasowy z matematyki

Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 3585 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie



Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.



 

Jako nauczyciela matematyki interesuje mnie zainteresowanie uczniów moim przedmiotem, sposoby uczenia się, łatwość przyswajania nowych informacji, wytrwałość w uczeniu się oraz osiąganie sukcesów i przyczyny niepowodzeń.Wiarygodnym źródłem jest dla mnie poniższa ankieta.

ANKIETA
KLASA I
W jakim stopniu aprobujesz każde z poniższych stwierdzeń. Stopień aprobaty określ wpisując obok numeru stwierdzenia odpowiednią literę z pięciostopniowej skali:
Nie - A
Raczej nie - B
Nie mam zdania  - C
Raczej tak - D
Tak - E
    1. Mam trudności z koncentracją, gdy się uczę
    2. Uczenie się jest moją pasją
    3. Cieszy mnie, gdy mogę zaimponować wiedzą moim kolegom
    4. W czasie nauki w szkole chcę nauczyć się jak najwięcej
    5. Matematyka jest potrzebna każdemu wykształconemu człowiekowi
    6. Robię wszystko, żeby moje uczenie się przyniosło efekty
    7. Matematyka jest dla mnie przeszkodą nie do pokonania
    8. Przywiązuję dużą wagę do mojego rozwoju intelektualnego
    9. Matematyka to trening logicznego myślenia
    10. Odczuwam satysfakcję, gdy pokonuję trudności podczas uczenia się
    11. Uczę się szybko i skutecznie
    12. Matematyki nigdy nie rozumiem
    13. Uczenie się matematyki sprawia mi trudności
    14. Zdobycie oceny dostatecznej z matematyki to kres moich możliwości
    15. Szybko zniechęcam się, gdy doznaję niepowodzeń
    16. Tracę humor na myśl o tym, że mam się znowu uczyć
    17. Matematyka to stracony czas
    18. Kończę uczenie się przy pierwszej napotkanej trudności
    19. Uczenie się sprawia mi przyjemność
    20. Chętnie przerywam uczenie się pod byle pretekstem
    21. Brak mi wiary w siebie
    22. Brak mi zdolności do uczenia się przedmiotów ścisłych
    23. Wszystkiego mogę się nauczyć
    24. W nauce staram się dorównać najlepszym
    25. Moje zdolności intelektualne nie są powodem do dumy
    26. Chyba najmniej uczę się matematyki

Opracowała
Lilianna Grabowska - Fita

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X


Zarejestruj się lub zaloguj,
aby mieć pełny dostęp
do serwisu edukacyjnego.




www.szkolnictwo.pl

e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- największy w Polsce katalog szkół
- ponad 1 mln użytkowników miesięcznie




Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie