Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Wyższa Szkoła Promocji

Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa
tel. (0-22) 433-76-15, tel./fax 433-77-30
www:   http://www.wsp.pl
e-mail:   bos@wsp.pl
rektorat@wsp.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 5956 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie stawia sobie za cel kształcić wysokokwalifikowanych specjalistów, zapewniając im rzetelne podstawy wiedzy teoretycznej oraz głębokie umiejętności profesjonalne odpowiednie do oczekiwań rynku pracy, mobilnych zawodowo i elastycznych w reagowaniu na pojawianie się nowych możliwości zatrudnienia. Cel kształcenia studentów opisywany jest dewizą Uczelni: "Consilio manuque" (roztropnością i zręcznością).

Wyższa Szkoła Promocji została utworzona aktem założycielskim Instytutu Promocji Sp. z o.o. z dnia 27 września 2000 roku na podstawie zezwolenia Ministra Edukacji Narodowej na utworzenie niepaństwowej wyższej szkoły zawodowej z dnia 8 września 2000 roku (decyzja DNS-1-0145-549/Eko/2000). Uczelnia uzyskała osobowość prawną na podstawie decyzji Ministra Edukacji Narodowej zarządzającej wpis do rejestru niepaństwowych uczelni zawodowych pod numerem 61 z dnia 4 kwietnia 2001 roku,(decyzja DSW-3-0145-87/TT/2001). Rozpoczęcie działalności dydaktycznej Uczelni miało miejsce 1 października 2001 roku.

STUDIA LICENCJACKIE

Specjalności:

  • reklama,
  • zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • projektowanie multimedialne

Tryb:
dzienny, zaoczny

Warunki przyjęcia:
Test z wiedzy ogólnej i rozmowa kwalifikacyjna (bezpłatne)

UZUPEŁNIAJĄCE STUDIA MAGISTERSKIE

Specjalności:

  • reklama,
  • zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • public relations

Tryb:
dzienny, zaoczny

Warunki przyjęcia:
Rozmowa kwalifikacyjna (bezpłatna)

REKRUTACJA

Rekrutacja na pierwszy semestr studiów semestru letniego roku akademickiego 2006/2007 rozpocznie się 15 stycznia i trwać będzie do 16 marca 2007 roku lub wcześniejszego wyczerpania miejsc.
Kandydatami na studia mogą być absolwenci szkół średnich legitymujący się świadectwem dojrzałości.

Kandydaci na pierwszy rok studiów przyjmowani są na podstawie postępowania kwalifikacyjnego, które ma charakter indywidualny i składa się z dwóch części:

  • wypełnienia testu

  • Test rekrutacyjny obejmuje trzydzieści pytań, których celem jest sprawdzenie ogólnej wiedzy kandydata, wiedzy branżowej z zakresu specjalności studiów, umiejętności logicznego myślenia oraz kreatywności.
  • uczestnictwa w rozmowie kwalifikacyjnej.

  • Rozmowa kwalifikacyjna ma na celu sprawdzenie kompetencji komunikacyjnych kandydata, ustalenie jego zainteresowań, rzeczywistych motywacji do podjęcia studiów w uczelni oraz możliwości ich finansowania. Rozmowa kwalifikacyjna daje także kandydatowi szanse uzyskania odpowiedzi na pytania nurtujące go w związku z wyborem uczelni.

Test i rozmowa są bezpłatne. Na ich termin można umawiać się osobiście, telefonicznie lub e-mailem (bos@wsp.pl), a informację o ich wyniku można uzyskać już następnego dnia. W wyniku poprzedniej rekrutacji studia w uczelni podjęło około 66% kandydatów.

W okresie 14 dni od daty rozmowy i testu kandydaci, którzy uzyskali informację o przyjęciu składają dokumenty w postaci:

  • świadectwa maturalnego (oryginał, duplikat lub potwierdzona notarialnie kopia),
  • zaświadczenia od lekarza o braku przeciwwskazań do pobierania nauki w dowolnym typie szkoły,
  • czterech fotografii,
  • podpisaną "umowę o studiach",
  • opłatę wpisową.

Kandydaci uzyskują status studentów w pierwszym dniu roku akademickiego, po złożeniu ślubowania.

Założycielem Wyższej Szkoły Promocji jest Instytut Promocji Sp. z o.o., jedna z największych w Polsce niepubliczna instytucja edukacyjna, specjalizująca się w prowadzeniu kształcenia zawodowego w dziedzinach komunikacji rynkowej i zarządzania zasobami ludzkimi. Instytut Promocji Sp. z o.o. był prekursorem szkolnego kształcenia zawodowego w zawodzie "technik organizacji reklamy", a utworzone przez nią Policealne Studium Reklamy w Warszawie, Gdańsku i Poznaniu uzyskały w 1997 roku uprawnienia MEN do prowadzenia eksperymentalnego kształcenia w tym zawodzie. Instytut Promocji Sp. z o.o. był także założycielem działających we wszystkich miastach wojewódzkich niepublicznych szkół policealnych kształcących w specjalnościach: doradztwo personalne, public relations, komunikacja wizualna i organizacja rozrywki.

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie