Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Szkoła Podstawowa Nr 33

im. Wojska Obrony Powietrznej Kraju

ul. Cieszyńska 8, 02-716 Warszawa
tel./fax (22) 843-73-46
www:   http://www.szkola33.ple-mail:   info@szkola33.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
 

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 33

- oddział przedszkolny
- wykwalifikowana kadra pedagogiczna
- wszechstronny rozwój uczniów
- zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
- liczne zajęcia dodatkowe
- biblioteka, świetlica
- języki obce: angielski, hiszpański
- opieka psychologiczno-pedagogiczna
- opieka logopedyczna
- dostęp do Internetu
- pracownia komputerowa

Nasza szkoła jest: bezpieczna, atrakcyjna, lubiana.

Bezpieczna - to znaczy wolna od zagrożeń dla zdrowia fizycznego, psychicznego i duchowego, ale także taka, w której dziecko bez lęku szuka odpowiedzi na nurtujące je pytania, potrafi odkryć swoje mocne strony i rozwijać je przy pomocy wychowawcy, umacnia wiarę we własne sił i w zdolność osiągania wartościowych i trudnych celów.

Atrakcyjna - czyli oferująca takie zajęcia edukacyjne i wychowawcze, które będą służyły harmonijnemu rozwojowi fizycznemu i psychicznemu dziecka wychodząc naprzeciw jego naturalnym potrzebom i zainteresowaniom wynikającym z życia w rodzinie, regionie, kraju.

Lubiana - taka, z którą utożsamia się każdy członek szkolnej społeczności, do której dziecko przychodzi z radością i aktywnie uczestniczy w jej życiu. Zasadą, według której nauczyciele wspierać będą obowiązki rodziców, winno być hasło: kochać i wymagać.

Cele kształcenia i wychowania oraz formy pracy:

Szkoła w swym programie edukacyjnym i wychowawczym ma za zadanie przekazywać dzieciom wiedzę w sposób odpowiedni do naturalnej w ich wieku aktywności, kształtować postawy uczniów, umożliwiając im poznawanie świata w jego jedności i złożoności, wspomagać ich samodzielność uczenia się, inspirować do wyrażenia własnych myśli i przeżyć, rozbudzić ciekawość poznawczą oraz motywację do dalszej edukacji.

Absolwent szkoły podstawowej jest:

Odpowiedzialny, obowiązkowy, solidny
  • poznaje swoje prawa i stara się podejmować obowiązki wynikające z roli ucznia w szkole i dziecka w rodzinie
  • systematycznie przygotowuje się do lekcji, na miarę swoich możliwości intelektualnych
  • uczy się podejmowania odpowiedzialności za postępowanie własne i za swój udział w pracach grupy
  • próbuje zrozumieć motywy zachowań rówieśników i stara się reagować na nie tylko emocjami
  • wie jak unikać zagrożeń
  • chętnie włącza się w życie klasy
  • jest wrażliwy - uczy się dostrzegać problemy innych i próbuje pomagać w trudnych sytuacjach, szuka pomocy dla potrzebujących i nie przechodzi obok nich obojętnie
  • uczy się odpowiedzialności za własne słowa

Samodzielny, zaradny, otwarty
  • przejawia własną aktywność w podejmowaniu różnych zadań na terenie szkoły i domu
  • często pyta starszych, starając się zaspokoić własną ciekawość
  • podejmuje próby uporządkowania zdobytej wiedzy z różnych dziedzin życia
  • stara się planować swoje działania

Uczciwy, prawy, prawdomówny
  • rozpoznaje pozytywne normy zachowań w otoczeniu szkolnym oraz domowym i stosuje się do nich
  • docenia znaczenie szczerości i prawdomówności
  • umie przyznać się do zachowania nieuczciwego i gotów jest ponieść konsekwencje
  • rozumie, że nie wolno zaspokajać własnych potrzeb kosztem cudzych praw i interesów
  • szanuje własność swoją i cudzą

Kulturalny, taktowny, szanujący innych, tolerancyjny
  • dba o swój wygląd i higienę osobistą
  • zna podstawowe zasady kulturalnego zachowania obowiązującego w życiu codziennym i stosuje je
  • uczy się szacunku dla symboli narodowych i religijnych, rozumie, że są one ważne dla bliskich mu grup ludzi
  • uczy się szacunku dla innych ludzi, również odmiennych pod różnymi względami (np. niepełnosprawnych) i stara się ich nie urazić swoim zachowaniem
  • nie używa słów obelżywych i wulgarnych
  • potrafi właściwie zachować się w różnych sytuacjach pozaszkolnych i pozadomowych (np. wycieczki, kino, teatr)

Krytyczny wobec siebie i innych
  • potrafi zachowanie własne i innych odnieść do systemu wartości obowiązujących nie tylko w społeczności lokalnej, ale też w naszym kręgu cywilizacyjnym, dostrzec ewentualne rozbieżności
  • z pewnym dystansem podchodzi do napływu informacji płynących ze świata zewnętrznego, a zwłaszcza ze środków masowego przekazu, poddaje je krytycznej analizie
  • odróżnia w przekazach medialnych fikcję od świata realnego, opinię od faktów

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy placówkę do skorzystania z pełnej reklamy.
Skontaktuj się z redakcją katalogu,
ustal atrakcyjne warunki współpracy.




Ilość odwiedzin katalogu szkół:
marzec 2009 - 1.889.917
luty 2009 - 1.521.235
styczeń 2009 - 1.696.473
grudzień 2008 - 1.064.778

www.szkolnictwo.pl

e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- największy w Polsce katalog szkół
- ponad 1 mln użytkowników miesięcznie


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy do języka angielskiego -> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka"). Dostępne są również inne języki i przedmioty.

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej



Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie