Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Szkoła Podstawowa w Mostach

im. Piotra Dunina

Mosty, ul. Szkolna 16, 81-198 Kosakowo
tel. (58) 679-13-21 / fax 679-11-82
www:   http://spmosty.szkolnastrona.ple-mail:   spmosty@epf.pl

ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE w REWIE

- ul. Koralowa 1, 81-198 Kosakowo
- tel. (58) 679-13-78
 

SZKOŁA PODSTAWOWA w MOSTACH

- sala komputerowa
- klasy integracyjne
- centrum multimedialne
- świetlica, biblioteka szkolna
- świetlica socjoterapeutyczna
- samorząd szkolny
- wykwalifikowana kadra
- opieka pedagoga, logopedy
- gazetka szkolna
- wyjazdy na zielone szkoły, kolonie
- współpraca ze szkołą Rohoźnicy na Białorusi

Dewizą naszej szkoły jest otwartość na potrzeby drugiego człowieka. Dzięki klasom integracyjnym uczniowie nie są izolowani od swoich pełnosprawnych rówieśników. W takich typowych warunkach, przygotowują się do życia.

Staramy się tworzyć przyjazny klimat dla dzieci i rodziców. Pragniemy, aby spotkanie dzieci zdrowych i z trudnościami zaowocowało w przyszłości otwartością i troską o drugiego człowieka.

W naszej szkole panuje rodzinna atmosfera dająca poczucie bezpieczeństwa dzieciom oraz satysfakcję zatrudnionym pracownikom. Kadra pedagogiczna to zespół wysoko wykwalifikowanych, nieustannie kształcących się ludzi ukierunkowanych na rozwój.

Szkoła Podstawowa w Mostach jest szkołą otwartą dla wszystkich uczniów, dlatego już od kilku lat funkcjonują tu klasy integracyjne. Nasi absolwenci kontynuują naukę w klasach integracyjnych sąsiadującego z nami Gimnazjum w Mostach. Klasa integracyjna to klasa, w której uczy się od 15 do 20 uczniów, w tym 3-5 uczniów posiadających orzeczenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej o potrzebie kształcenia specjalnego. Dzieci pełnosprawne realizują obowiązujący program nauczania, a niepełnosprawne pracują w zależności od orzeczenia poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Uczniom o specjalnych potrzebach edukacyjnych umożliwiamy:
  • realizowanie programu dostosowanego do ich tempa rozwoju, indywidualnych potrzeb i możliwości
  • dodatkowe godziny rewalidacji indywidualnej, terapii logopedycznej itp.
  • otrzymanie wsparcia psychospołecznego poprzez zorganizowaną pracę psychologiczno – pedagogiczną
  • bogato wyposażony gabinet terapeutyczny i logopedyczny
  • specjalistyczne programy multimedialne i pomoce dydaktyczne do pracy wspomagającej rozwój dziecka
  • wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną
  • dysponujemy kadrą i warunkami do rewalidacji ruchowej

Jednym z najważniejszych zadań wychowawczych naszej szkoły jest budzenie w uczniach świadomości ekologicznej i podejmowanie działań w zakresie ochrony środowiska naturalnego. Edukację środowiskową trzeba rozpoczynać od najmłodszych lat. Jest to okres szczególnej wrażliwości na przyrodę i otoczenie zewnętrzne.

Tylko długotrwały proces edukacyjny pozwoli w pełni zrozumieć sens twierdzenia: „człowiek jest częścią przyrody i stanowi nieodłączny element środowiska”. Edukacja ekologiczna dzieci to świadoma i celowa działalność nauczyciela, która odniesie pozytywny skutek pod warunkiem, że dzieci wezmą w niej aktywny udział.

Koła zainteresowań
  • koło teatralne
  • koło regionalne
  • koło biblijne
  • koło języka polskiego
  • koło języka angielskiego
  • chór szkolny, koło historyczne
  • koło fotograficzne
  • koło matematyczne
  • koło historyczne
  • koło przyrodnicze
  • chór szkolny
  • Szkolne koło Caritas
  • koło plastyczne
  • sekcja gier zespołowych
  • zespół tańca

W szkole jest realizowany projekt edukacyjny "Pakiet startowy" dla uczniów klas starszych. Trwający 3 lata tj. od 2011 – 2014 roku, obejmujący co roku uczniów klas V. W ramach pakietu uczniowie mogą uczęszczać na dodatkowe zajęcia pozalekcyjne (po 2 w pakiecie):
  • z języka polskiego
  • matematyczne
  • naukowo techniczne
  • z języka angielskiego
  • z ekspresji kulturalnej (tańca)

Jak uczymy języków
Język angielski jako język uniwersalny stanowi ważny element pracy dydaktycznej i wychowawczej w naszej szkole. Naukę tego języka dzieci rozpoczynają już na I-szym etapie kształcenia, a nie w IV klasie jak zobowiązuje do tego podstawa programowa.

Zasady naboru dzieci do klas integracyjnych
Kwalifikacja dzieci niepełnosprawnych do klas integracyjnych odbywa się w oparciu o specjalną opinię o poziomie rozwoju i potrzebach edukacyjnych dziecka. Decyzję o zapisaniu dziecka do klasy integracyjnej podejmują rodzice w porozumieniu z poradnią psychologiczno – pedagogiczną i szkołą, do której dziecko miałoby uczęszczać.


SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy placówkę do skorzystania z pełnej reklamy.
Skontaktuj się z redakcją katalogu,
ustal atrakcyjne warunki współpracy.




Ilość odwiedzin katalogu szkół:
marzec 2009 - 1.889.917
luty 2009 - 1.521.235
styczeń 2009 - 1.696.473
grudzień 2008 - 1.064.778

www.szkolnictwo.pl

e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- największy w Polsce katalog szkół
- ponad 1 mln użytkowników miesięcznie


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy do języka angielskiego -> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka"). Dostępne są również inne języki i przedmioty.

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej



Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie