Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Zespół Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych

im. Marii Dąbrowskiej

ul. Worcella 3, 50-488 Wrocław
tel. (71) 798-69-09
www:   http://www.zsea.wroclaw.szkolnastrona.pl
e-mail:   zsea@zse.wroc.pl
Liczba odwiedzin od 01.01.2015: 10470 razy
dzięki wykupionej wizytówce w serwisie szkolnictwo.pl
(wysokie pozycjonowanie płatnej wizytówki =
= duża popularność
Twojej jednostki!)
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie


SZKOŁA POLICEALNA nr 2

 

TECHNIKUM Nr 13

- technik ekonomista - innowacja
  "Zarządzanie projektami"

- technik ekonomista - innowacja
  "Psychologia w biznesie"

- technik ekonomista - innowacja
  "Przedsiębiorca w Unii Europejskiej"

- technik organizacji reklamy - innowacja
  "Język w reklamie medialnej", "Obróbka
  cyfrowa obrazu"


KWALIFIKACYJNE KURSY ZAWODOWE
(bezpłatne kształcenie!)

- technik ekonomista (kwalifikacja A.35
  oraz A.36)

- technik rachunkowości (kwalifikacja A.36,
  A.65)

Fundacja Edukacyjna "Perspektywy" potwierdza, że TECHNIKUM NR 13 W ZESPOLE SZKÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNYCH IM. MARII DĄBROWSKIEJ we Wrocławiu jest wśród 300 najlepszych techników w Polsce sklasyfikowanych w Rankingu Szkół Ponadgimnazjalnych PERSPEKTYWY 2017 i przysługuje mu tytuł "Srebrnej Szkoły 2017".

"Szkoła jest miejscem kształtowania charakterów, wyposażania w taką wiedzę i umiejętności, które pozwolą poznać i zrozumieć świat."

Priorytetem w naszej szkole jest wysoka jakość i efektywność kształcenia, przygotowanie do dalszej edukacji, zapewnienie warunków wszechstronnego rozwoju każdego ucznia, kształtowanie postaw obywatelskich, zapewnienie warunków wszechstronnego rozwoju każdego ucznia, dbanie o wysoką jakość kształcenia i wychowania.

Naukę języków obcych kontynuujemy po gimnazjum. Tworzymy grupy międzyoddziałowe w zależności od stopnia umiejętności językowych. Języka obcego, którego uczeń nie miał w gimnazjum uczymy od podstaw.

Atuty szkoły:




  • 70-letnia tradycja w kształceniu ekonomistów i pracowników administracji
  • rozwijamy kompetencje kluczowe w ramach projektu Modernizacja Kształcenia Zawodowego na Dolnym Śląsku
  • posiadamy certyfikat Jakości ”Szkoła Przedsiębiorczości”
  • Szkolny Ośrodek Kariery - opieka doradcy zawodowego
  • bardzo dobra lokalizacja - w pobliżu Galerii Dominikańskiej, łatwy i szybki dojazd z każdego punktu miasta, blisko dworca PKP i PKS
  • ciągle unowocześniana baza w dwóch budynkach szkolnych: pracownie komputerowe, pracownie prac biurowych, multimedialna pracownia języków obcych, duża biblioteka z centrum informacyjno-multimedialnym, Szkolny Ośrodek Kariery, kawiarenka internetowa, bufet
  • sale gimnastyczne, siłownie, nowe boisko
  • tytuł "Szkoły z klasą", nauczyciele posiadający tytuł "Nauczyciela z klasą"
  • Certyfikat Instytutu Badań w Oświacie w zakresie doskonalenia procesu oceniania uczniów
  • działamy w Stowarzyszeniu Dyrektorów i Nauczycieli Twórczych i Aktywnych Szkół Zawodowych oraz w Sieci Szkół Promujących Zdrowie
  • w szkole działa Stowarzyszenie Przyjaciół ZSE-A

Współpracujemy z Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu, Dolnośląską Szkołą Wyższą we Wrocławiu i Portem Lotniczym Wrocław SA.

KLASA Z INNOWACYJNYM PROGRAMEM "ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI"

Przedmiot rozszerzony: geografia lub biologia i matematyka
Przedmiot uzupełniający: historia i społeczeństwo.
Języki obce: j. angielski, j. niemiecki.

Celem wprowadzenia tej innowacji jest:
  • wyposażenie uczniów w podstawowe kompetencje społeczne, które zwiększają atrakcyjność ucznia/absolwenta na rynku pracy takie jak:
    • skuteczne porozumiewanie się
    • odpowiedzialność
    • wyznaczanie celów
    • zarządzanie czasem
    • zarządzanie konfliktem
    • stawanie się dobrym członkiem zespołu
  • wyposażenie uczniów w umiejętności dotyczące zarządzania projektem tj. poszukiwanie pomysłu, formułowanie celów, szukanie rozwiązań oraz zasad finansowania projektu
  • realizacja samodzielnego projektu uczniowskiego z zastosowaniem techniki zarządzania projektami

Zajęcia prowadzone metodą projektu sprzyjają zdobywaniu umiejętności potrzebnych na rynku pracy, uczniowie stają się bardziej samodzielni. Realizowane projekty pobudzają zaangażowanie uczniów w działania społeczne.

KLASA Z INNOWACYJNYM PROGRAMEM "PRZEDSIĘBIORCA W UNII EUROPEJSKIEJ"

Przedmiot rozszerzony: geografia lub biologia, wiedza o społeczeństwie.
Przedmiot uzupełniający: historia i społeczeństwo.
Języki obce: j. angielski, j. hiszpański.

Istotą innowacji jest szeroki udział w realizacji programu edukacji europejskiej, przybliżenie form działania instytucji Unii Europejskiej, kształtowanie postaw otwartych na wartości i duchowy wymiar przestrzeni europejskiej, dla których wspólnym mianownikiem są demokratyczne mechanizmy sprawowania władzy oraz kształtowanie świadomości i osobowości europejskiej.

W ramach innowacji realizowane będą następujące elementy:
  • wprowadzenie modułu „Przedsiębiorca w Unii Europejskiej”
  • zwiększenie liczby godzin języka angielskiego
  • pogłębienie umiejętności korzystania z technologii informacyjnej (np. biegłe wyszukiwanie informacji o instytucjach europejskich i ich działaniach, korzystanie z baz danych europejskich pracodawców oraz organów podatkowych i ubezpieczeniowych)
  • przygotowanie uczniów do funkcjonowania w społeczeństwie w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej
  • uświadamianie korzyści, a także ograniczeń płynących z członkostwa Polski, w Unii Europejskiej

TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY

Przedmiot rozszerzony: geografia lub biologia i język angielski.
Przedmiot uzupełniający: historia i społeczeństwo.
Języki obce: j. angielski, j niemiecki.

Zapotrzebowanie na pracowników w branży reklamy jest ogromne. Czekają na nich agencje reklamowe, agencje public relations, działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw, biura ogłoszeń, działy promocji środków masowego przekazu i wiele innych. Podstawą realizacji kształcenia są dobrze wyposażone pracownie: multimedialna, plastyczno-techniczna, sprzedaży usług reklamowych.

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie