O szkole
Policealna Szkoła Edukacji Menedżerskiej i Technicznej jest placówką oświatową niepubliczną. Szkoła posiada uprawnienia szkoły publicznej nadane przez Starostę Powiatu Warszawskiego. Świadectwa i dyplomy ukończenia szkoły uznaje się za równorzędne ze świadectwami i dyplomami odpowiedniego typu szkoły publicznej.
Szkoła istnieje na rynku szkoleniowym już od 1999 roku. Pierwszą szkołą, którą założono było Prywatne Policealne Studium Hotelarsko-Turystyczne, następną Prywatne Policealne Studium Rachunkowości oraz Prywatne Policealne Studium Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.
Wszystkie szkoły zostały przekształcone w Prywatne Policealne Studium Zawodowe w 2002 roku w celu usprawnienia organizacji firmy, natomiast w roku szkolnym 2004/2005 zmieniono nazwę szkoły na Policealna Szkoła Edukacji Menedżerskiej i Technicznej.
Nauka w Szkole trwa od 1 do 2 lat.
Rok szkolny rozpoczyna się we wrześniu, a kończy w czerwcu.
Rok szkolny podzielony jest na dwa semestry i kończy się sesją egzaminacyjną.
Absolwenci Szkoły otrzymują dyplom technika.
Absolwenci naszej szkoły o profilu turystycznym i hotelarskim posiadający świadectwo maturalne mogą kontynuować specjalny program studiów w Wyższej Szkole Teologiczno - Humanistycznej w Podkowie Leśnej.
Warunki przyjęcia do szkoły
Kandydatem na I rok nauki w Szkole może być osoba posiadająca świadectwo ukończenia szkoły średniej.
Kandydat zobowiązany jest złożyć w sekretariacie Szkoły następujące dokumenty:
- świadectwo ukończenia szkoły średniej (nie jest wymagana matura),
- zdjęcia - 3 szt,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do nauki w wybranym zawodzie
- podanie.
Zajęcia w szkole prowadzone są w systemie:
- dziennym
- wieczorowym
- zaocznym
Szkoła posiada uprawnienia szkły publicznej nadane decyzją nr 1/ED/2002 przez Starostę Powiatu Warszawskiego z dnia 18.01.2002r. Świadectwa i dyplomy ukończenia szkoły uznaje się za równorzędne ze świadectwami i dyplomami odpowiedniego typu szkoły publicznej.
Serdecznie zapraszamy!
|