Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Podyplomowe Studium Public Relations (1-semestralne)

SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Sekretariat Podyplomowego Studium PR Kolegium Gospodarki Światowej

al. Niepodległości 128 budynek C, pok. 6/17, 02-554 Warszawa
telefon: (0-22) 564 68 55; fax: (22) 564 68 62
www:   http://www.sgh.waw.ple-mail:   wszwed@sgh.waw.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 2277 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

» Bieżące edycje
  • Edycja XXI - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2005/2006 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2005 roku).
  • Edycja XXII - trwa nabór; edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2006 roku).
Poniższe informacje dotyczą edycji XXII.

» Czesne

Opłata za całość studiów wynosi 5 000 zł (możliwość wpłaty w dwóch ratach).

Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studium.

Zobacz: numer konta. Tytuł wpłaty: "500-06-0480" (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").

» Tryb naboru

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).

Wymagane dokumenty:
» Cel studium

Celem studium jest kształcenie i doskonalenie praktycznych umiejętności organizowania i prowadzenia działalności PR w firmie.

Słuchacz uzyska odpowiedzi na pytania jak:
  • sporządzić budżet PR w firmie;
  • prowadzić działalność sponsoringową i lobbying;
  • zbudować system wewnętrznych działań PR w firmie;
  • efektywnie współpracować z mediami;
  • korzystać z usług wyspecjalizowanych agencji (reklamowych, filmowych, PR i innych);
  • dokonać skutecznej autoprezentacji poprzez wygląd, język, mowę ciała.
» Adresaci studium

Studium adresowane jest do:
  • praktyków PR zatrudnionych w specjalistycznych agencjach PR lb w firmach prowadzących własną działalność PR
  • specjalistów działów reklamy i marketingu
  • osób planujących rozwój własnej kariery w kierunku PR
» Wykładowcy

Zajęcia prowadzą wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej oraz praktycy (m.in. osoby posiadające własne firmy reklamowe, firmy PR, agencje specjalistyczne).

» Program studium

Blok A. Wprowadzenie do Public Relations
  1. Istota oraz miejsce Public Relations w systemie komunikowania się organizacji z otoczeniem.
  2. Nowoczesne zarządzanie - wyzwania i dostosowania.
  3. Rynek mediów w Polsce.
  4. Monitoring mediów - niezbędnym narzędziem PR-owca.
  5. Reklama. Socjotechnika oddziaływania.
  6. Podstawowa terminologia anglojęzyczna w praktyce PR.
  7. Uwarunkowania etyczne Public Relations.
  8. Miejsce Public Relations w strategii marketingowej firmy.
  9. Umiejętności menedżerskie a Public Relations.
  10. Regulacje prawne i etyczne odnoszące się do działalności Public Relations.
  11. Public Relations na rynku giełdowym.
  12. Zarządzanie zasobami ludzkimi.
Blok B. Narzędzia Public Relations
  1. Techniki reklamy i Public Relations.
  2. Badanie rynku i opinii.
  3. Wykorzystanie internetu w PR - możliwości i ograniczenia.
  4. Praktyka Public Relations.
  5. Zasady sporządzania materiałów drukowanych dla prasy Komunikat prasowy.
  6. Język wypowiedzi publicznych.
  7. Sztuka prezentacji przed kamerą.
  8. Posługiwanie się głosem w wystąpieniach publicznych.
  9. Organizacja konferencji prasowej, śniadania prasowego, briefingu prasowego.
  10. Organizacja obchodów jubileuszowych w firmie, dnia otwartego, seminarium.
  11. Wizerunek a ubiór.
  12. Warsztaty radiowe.
  13. Działanie w sytuacji kryzysowej. Internet w PR.
  14. Między perswazją a manipulacją.
Blok C. Oddziaływanie na poszczególne części otoczenia
  1. Public Relations wewnętrzne (internal communication).
  2. Public Relations w organizacjach systemu Narodów Zjednoczonych.
  3. Kreowanie wizerunku kraju za granicą.
  4. Kreowanie wizerunku Polski za granicą na przykładzie Republiki Litewskiej
  5. Protokół dyplomatyczny i jego stosowanie w świecie biznesu.
  6. Sponsoring jako instrument komunikacji przedsiębiorstw - aspekty gospodarcze i prawne.
  7. Lobbying.
  8. Kreowanie wizerunku polityka wyższego szczebla.
  9. Negocjacje w systemie zachowania menedżerskiego w PR.
  10. Public Relations w administracji publicznej.
  11. Media drukowane w komunikacji wewnętrznej.
  12. Marka dla Polski.
  13. Praktyka współpracy PR z mediami
  14. Media a PR
  15. Seminarium dyplomowe
Program studium przewiduje łącznie ok. 170 godzin zajęć dydaktycznych.

» Organizacja studium

Studium trwa 1 semestr i jest uruchamiane dwa razy w roku: w semestrze zimowym oraz w semestrze letnim.

Zajęcia w edycji zimowej rozpoczynają się w październiku danego roku i kończą w styczniu następnego roku.

Zajęcia w edycji letniej rozpoczynają się w lutym danego roku i kończą w czerwcu tego samego roku.

Zapisy przyjmowane na kolejne edycje przyjmowane są z co najmniej półrocznym wyprzedzeniem.

Zajęcia w ramach studium odbywają się co tydzień, w poniedziałki, wtorki i środy w godz. 17:10-20:40.

Kierownik studium: dr hab. Jacek Miroński, e-mail: jm67@sgh.waw.pl

Sekretarz studium: Wioletta Szwed, wszwed@sgh.waw.pl

» Dodatkowe informacje i zapisy

Sekretariat Podyplomowego Studium PR
Kolegium Gospodarki Światowej
al. Niepodległości 128
budynek C, pok. 6/17 (VI piętro)
02-554 Warszawa

telefon: (0-22) 564 68 55
fax: (22) 564 68 62

Informacji udziela i zapisy przyjmuje:
Wioletta Szwed, e-mail: wszwed@sgh.waw.pl

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie