Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Podyplomowe Studium Badania Rynków Krajowych i Zagranicznych

SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Katedrze Biznesu Międzynarodowego

Al. Niepodległości 162 gmach F, pok. 318, 02-554 Warszawa
tel. kom.: 0-501 122 727
www:   http://www.sgh.waw.ple-mail:   mstrzy@sgh.waw.pl
ebilsk@sgh.waw.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1396 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

» Bieżąca edycja

Zapraszamy do udziału w pierwszej edycji studium uruchamianego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Studium uruchamiamy w ścisłej współpracy z agencją badawczą Pentor Research International, która od lat jest znana na rynku jako realizator komercyjnych badań marketingowych o najwyższych standardach. Pentor jest częścią międzynarodowej korporacji badawczej Research International, dzięki czemu korzysta z licencjonowanych narzędzi badawczych i zdobył doświadczenie również na rynkach międzynarodowych.

  • Edycja I - edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2007/2008. Zapisy przyjmowane będą od 19 lutego do 15 czerwca 2007 r.
    Studia będą trwały dwa semestry. Planowane rozpoczęcie studium w październiku 2007 roku; planowany termin zakończenia: czerwiec 2008 r. Sesje będą odbywały się w soboty i niedziele, co dwa tygodnie.

» Czesne

Opłata za całość studiów wynosi 6 200 zł (opłatę przyjmujemy w formie wpłaty jednorazowej).
Czesne obejmuje koszty zajęć, materiałów dydaktycznych oraz wydanie świadectwa ukończenia studium.

Wpłatę z tytułu uczestnictwa w studium należy dokonać na konto:

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa
Bank BPH O/Warszawa
nr rachunku: 85 1060 0076 0000 4010 3000 1722
Tytuł wpłaty: 500-06-0180

» Zasady naboru

Nabór uczestników jest otwarty i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Potwierdzeniem zgłoszenia jest wniesienie opłaty za studia oraz złożenie kompletu wymaganych dokumentów.

» Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty to:

Wszystkie dokumenty należy złożyć w Katedrze Biznesu Międzynarodowego lub przesłać listem poleconym na adres Katedry.

W sprawie ewentualnego innego trybu składania dokumentów (e-mail, fax) proszę się kontaktować z sekretarzem studium.

Katedra Biznesu Międzynarodowego,
Szkoła Główna Handlowa
Al Niepodległości 164
Gmach F, pok. 318 lub 304
02-554 Warszawa

» Adresaci studium

  • pracownicy działów marketingu i analiz w przedsiębiorstwach,
  • osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie informacji na potrzeby przedsiębiorstwa,
  • osoby pragnące podjąć pracę w agencjach badania rynku,
  • analitycy z instytucji publicznych szczebla centralnego i terenowego,
  • osoby z innych względów zainteresowane problematyką studium.

» Założenia dydaktyczne studium

  • pokazanie roli wiedzy pozyskiwanej w wyniku badań w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwem,
  • przekazanie umiejętności jej wykorzystania dla podejmowania efektywnych decyzji w firmie,
  • wykształcenie u słuchaczy umiejętności opracowywania projektów badań,
  • przekazanie wiedzy na temat działalności agencji badania rynków i umiejętności współpracy z takimi agencjami,
  • przekazanie umiejętności samodzielnego przeprowadzenia badań w ramach przedsiębiorstwa oraz poprawnej i pogłębionej interpretacji ich wyników.

» Ramowy plan nauczania

Program obejmuje cztery duże bloki tematyczne oraz jeden blok dydaktyczny poświęcony seminarium dyplomowemu. Poniżej przedstawiamy krótką charakterystykę głównych bloków tematycznych.

  1. Rozpoczyna blok przedstawiający znaczenie wiedzy dla przedsiębiorstwa oraz sposoby jej pozyskiwania i organizowania w przedsiębiorstwie (MSI).
  2. Blok drugi zawiera omówienie rynku krajowego i zagranicznego jako obszarów poszukiwania informacji w różnych przekrojach, identyfikuje problemy interpretacji i porównywalności informacji z różnych krajów oraz pokazuje podejścia emic i etic w badaniach.
  3. Bardzo obszerny blok trzeci poświęcony jest przedstawieniu rodzajów badań marketingowych i sposobu ich przygotowania zarówno samodzielnie w firmie, jak i we współpracy z agencją badawczą. Uczestnicy studium będą mogli poznać na przykładach różne badania ilościowe i jakościowe realizowane zarówno na rynku krajowym, jak i na rynkach zagranicznych. Studenci nabędą też umiejętność czytania tabel wyników, zastosowanie testów istotności we wnioskowaniu, przeprowadzenia analiz: conjoint, MaxDiff, korespondencji, czynnikowej, skupień. Opanują także warsztatowe umiejętności prowadzenia i wykorzystywania badań.
  4. Uzupełnieniem badań marketingowych jest blok poświęcony innym źródłom pozyskiwania informacji na potrzeby firmy i kreatywności w obmyślaniu nowych sposobów pozyskania potrzebnych informacji.
    W ramach studium słuchacze będą uczestniczyć w warsztatach zorganizowanych w warszawskiej siedzibie Pentora, w celu praktycznego zapoznania się ze sposobami przygotowania i realizacji poszczególnych rodzajów badań.

W ramach studium przewidziane są godziny do zagospodarowania zgodnie z potrzebami słuchaczy: na pogłębienie tych zagadnień, które w szczególny sposób ich zainteresują.

Program studium obejmuje łącznie 170 godzin lekcyjnych.

» Obsada personalna zajęć dydaktycznych

Zajęcia prowadzić będą wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz eksperci – zaproszona do współpracy ze studium wyższa kadra zarządzająca. W grupie ekspertów zewnętrznych szczególną rolę odgrywać będzie kadra Pentora.

» Kontakt

Studium organizowane jest przy:

Katedrze Biznesu Międzynarodowego
Al. Niepodległości 162
gmach F, pok. 318
02-554 Warszawa

Kierownik studium: prof. dr hab. Marianna Strzyżewska
e-mail: mstrzy@sgh.waw.pl

Sekretarz studium: mgr Ewa Bilska, która udziela informacji oraz przyjmuje zapisy:
tel. kom.: 0-501 122 727; e-mail: ebilsk@sgh.waw.pl

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie