Zainspirowani wiedzą
Kiedy podjęliśmy decyzję o powołaniu do życia organizacji doradczo-szkoleniowej przyświecała nam idea stworzenia kultury firmy, której celem będzie doskonałość w Obsłudze Klienta
i w realizacji projektów konsultingowych.
Skupiamy się na organizacji przedsięwzięć wychodzących na przeciw oczekiwaniom Klientów oraz perfekcyjnej znajomości warsztatu trenerskiego. Chcemy wspierać naszych Klientów poprzez wysoką jakość usług doradczych i szkoleń dopasowanych do wymagań rynku w oparciu o nowoczesne, międzynarodowe narzędzia Advisio Consulting Methodologies.
Łączymy naszą bogatą, kilkunastoletnią praktykę ze znajomością i wyczuciem rynku, budując rozwiązania efektywne, nowoczesne
i funkcjonalne, ze szczególnym uwzględnieniem branży Automotive, produkcyjnej, farmaceutycznej i finansowej.
Szkolenia otwarte:
Posiadamy bogate, kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń otwartych. W warsztatach prowadzonych przez naszych trenerów brało udział już ponad 6 000 osób. Dzięki zachowaniu formy warsztatowej (grupy zazwyczaj nie przekraczają liczby 12 osób) nasze szkolenia otwarte dają możliwość przełożenia wiedzy zdobytej na treningu na praktyczne ćwiczenia w taki sposób, aby uczestnicy mogli natychmiast po treningu zastosować nabyte umiejętności w codziennej pracy.
Każdy z uczestników warsztatów otwartych otrzymuje Certyfikat INSPIRE, zawierający informacje o tematyce warsztatów. Uczestnik otrzymuje również materiały w formie skryptów, zawierające tematykę szkolenia, wraz z narzędziami, niezbędnymi do wdrażania zdobytej wiedzy w praktyce.
Metodologia warsztatów opiera się w 80 % na ćwiczeniach praktycznych. Trener moderuje zajęcia w grupie w taki sposób, aby każdy z uczestników mógł na bieżąco ćwiczyć w zakresie poruszanych zagadnień. Uczestnicy, w miarę zagłębiania się
w tematyce szkolenia otrzymują niezbędne hand-out’y potrzebne do pracy.
Szkolenia dedykowane
Obecnie coraz większa liczba dobrze zarządzanych organizacji zwraca się w stronę realizacji warsztatów dedykowanych. Taka forma pozwala na stworzenie szkoleń, które trafiają dokładnie
w potrzeby Klienta, dzięki czemu wzrasta efektywność przeszkolonych pracowników co powoduje wymierne – finansowe – korzyści dla organizacji.
Obszary realizacji warsztatów, szkoleń:
- zaawansowane techniki asertywnej komunikacji
- coaching handlowy
- psychologia nowoczesnej sprzedaży
- zarządzanie projektami
- skuteczna rekrutacja
- awans na menedżera
- budowanie i motywowanie zespołu
- profesjonalizm bok i call center
- biznesowy savoir-vivre
- skuteczne negocjacje
- efektywny coaching w zarządzaniu
- kierowanie zespołem produkcyjnym
|
|
|
|
- zarządzanie w czasach kryzysu
- nowoczesny menedżer sprzedaży
- nowoczesny system ocen okresowych
- efektywna sprzedaż podczas kryzysu
- komunikacja i wywieranie wpływu
- zaawansowane techniki sprzedaży
- efektywne wystąpienia przed grupą
- strategia firmy
|
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej