Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacji
Konkurs języka angielskiego dla klasy V

Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 8547 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie



Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.



 

Konkurs języka angielskiego jest przeznaczony dla uczniów klasy V szkoły podstawowej, którzy uczą się języka angielskiego drugi rok. Przeprowadzam go pod koniec roku szkolnego. Jego celem jest motywowanie uczniów zdolniejszych i ambitniejszych do nauki języka. Czas trwania konkursu wynosi 45 minut.

Konkurs przygotowany przez: Halinę Mzyk, nauczyciela Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie

KONKURS JEZYKA ANGIELSKIEGO DLA KLAS V

IMIĘ I NAZWISKO:……………………………………………………………

KLASA:…………………………………………………………………………...

LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW:…………/ 45

1. Przeczytaj tekst i odpowiedz pełnymi zdaniami na pytania



My name’s Lucy Brown. I’m 12 years old and I’m from Liverpool, a big city in the north of England. I live with my parents and my sister. My parents’ names are Pam and Norbert and my sister’s name is Mary. She’s 15.

I’ve got grandparents, an uncle and aunt, and a cousin here in Liverpool. We see them a lot.
Grandma and grandad Brown are my dad’s parents.

My father has got a computer shop in the city centre. He’s computer expert. My mother is an English teacher at my school. In fact she’s my English teacher.

We’ve got a beautiful house and a garden. We’ve got two pets – a cat called Roxy and a dog called Britney. I’ve got lots of friends and I’ve got a penfriend in the Canada. His name is Pat.

1/ How old is Sally?......................................................................................................................

2/ What’s her sister’s name?......................................................................................................

3/ What is Mr Brown’s
job?...........................................................................................................

4/ What is Mrs Brown’s
job?.........................................................................................................

5/ What pets has Sally got?...........................................................................................................

6/ Who is Sally’s penfriend?.........................................................................................................

LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW;… …./ 12



  1. Wpisz odpowiednio some, any, a, an

1/ Are there…………………comfortable rooms in the hotel?

2/ Patrick is watching………………………….film on the video.

3/ Alex has got………………………..pictures in his hand.

4/ There’s…………………………….onion on the table.

5/ We haven’t got …………………………..coca – cola in our glasses.

6/ She isn’t talking with…………………………………boys now.

LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW;……………………/ 6


  1. Uzupełnij zdania na podstawie przykładu / czas present continuous /

Przykład: ……..you……../play/ In the garden now?
Are
you playing in the garden now?

1/ We……………………………………………………………./not rest/ in the garden now.

2/ The children………………………………………………/sleep/ in the room now.

3/ ……………….pupils……………………………./play/ football now?

4/ He …………………………../read/ newspaper now.

LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW: …………../ 8


  1. Napisz zdania, używając can lub can’t


1/ …………………………………………………………………..




2/……………………………………………………………………



3/ ……………………………………………………………………



LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW:………./ 3


  1. Wytłumacz, jak można dojść od drzwi wejściowych naszej szkoły do dużej sali
gimnastycznej. / pamiętaj, że najpierw musisz zejść schodami w dół a potem w górę/

………………………………………………………………………………………………


………………………………………………………………………………………………


………………………………………………………………………………………………


………………………………………………………………………………………………


LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW:…………/ 8


  1. Przetłumacz zdania

1/ On ma kręcone, brązowe włosy………………………………………………………


2/ Sally ma krótkie, blond włosy. ………………………………………………………..


3/ Tom jest wysoki. ………………………………………………………………………


4/ Norbert jest gruby i niski……………………………………………………………….


LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW:…………./ 4

  1. Uzupełnij zdania, wstawiając podane czasowniki w czasie Present Simple

Przykłady: My brother……………….football on Saturdays /play/
My brother plays football on Saturdays

Where…………….your aunt…………….? /live/
Where does your aunt live?

1/ I……………………..at seven o’clock in the morning. /get up/

2/ Where…………………your brother………………? /work/

3/ My parents………………………….on Sundays. /not work/

4/ Our teacher…………………………four languages. /speak/

LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW:……………/ 4
1/ I……………………..at seven o’clock in the morning. /get up/
1/ I……………………..at seven o’clock in the morning. /get up/
Przykłady1/ I……………………..at seven o’clock in the morning. /get up/
2/……………………………………………………………………

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X


Zarejestruj się lub zaloguj,
aby mieć pełny dostęp
do serwisu edukacyjnego.




www.szkolnictwo.pl

e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- największy w Polsce katalog szkół
- ponad 1 mln użytkowników miesięcznie




Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie