Przedszkole mieści się w piętrowym wolnostojącym budynku, do którego przylega duży ogród przedszkolny pozwalający na organizowanie zabaw i zajęć dla dzieci. W budynku znajdują się
duże sale dydaktyczne bogato wyposażone w pomoce i zabawki. Posiadamy także bibliotekę wyposażoną w nowości wydawnicze dla dzieci i dorosłych oraz sprzęt audio-wizualny.
Organizujemy kompleksowe zajęcia wychowawczo-dydaktyczne, między innymi z zakresu rozwijania mowy i myślenia, edukacji matematycznej, nauki czytania, plastyki, muzyki, zajęć ruchowych z wykorzystaniem nowoczesnych i atrakcyjnych metod pracy w oparciu o autorskie programy stworzone przez naszą kadrę pedagogiczną.
Oferujemy zajęcia dodatkowe: rytmika, j.angielski, gimnastyka korekcyjna, taniec towarzyski. Zapewniamy: przyjazną atmosferę, profesjonalną i zaangażowaną kadrę, opiekę psychologa i logopedy, współpracę z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną, partnerską współpracę z rodzicami.
W ciągu całego roku proponujemy czynne uczestnictwo w życiu kulturalnym Krakowa, wycieczki edukacyjno-rekreacyjne, ciekawe imprezy i uroczystości z udziałem rodziców.
W naszym przedszkolu przebywają dzieci podzielonych na odpowiednie grupy wiekowe. Dzieci korzystają z 3-pełnowartościowych posiłków (istnieje możliwość wyboru posiłków oraz bezpłatnego korzystania z przedszkola dzieci 6-letnich) Leżakowanie dzieci 3-4 letnich.
Cele przedszkola:
- Wspieranie i podejmowanie inicjatyw edukacyjnych pomocnych w rozwoju i kształceniu dziecka.
- Stwarzanie warunków do odkrywania, eksperymentowania, poznawania, działania, przeżywania w różnych formach.
- Stwarzanie warunków do optymalnego i harmonijnego rozwoju osobowości dziecka.
- Stwarzanie sytuacji doskonalących pamięć, umiejętność skupienia uwagi, zdolności kojarzenia, logicznego, twórczego i oryginalnego myślenia a także działania.
- Tworzenie warunków do rozwoju nabytych doświadczeń językowych, ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności czytania i pisania.
- Kształtowanie wiary we własne możliwości.
- Budowanie pozytywnych relacji na płaszczyźnie dziecko-nauczyciel, dziecko-dziecko.