Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Niepubliczna Poradnia Specjalistyczna Psychologiczno-Pedagogiczna Centrum Progres

Danuta Stempowska

ul. Pułaskiego 19, 58-100 Świdnica
tel. (74) 851 43-21, tel. kom. 512 290-128, 691 730-280
www:   http://www.tomatis-swidnica.pl
http://psychologswidnica.pl
Centrum Tomatisa na Facebooku
e-mail:   poradnia@centrumprogres.pl
poradnia@tomatis-swidnica.pl
Liczba odwiedzin od 01.01.2015: 26769 razy
dzięki wykupionej wizytówce w serwisie szkolnictwo.pl
(wysokie pozycjonowanie płatnej wizytówki =
= duża popularność
Twojej jednostki!)
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
 

NIEPUBLICZNA PORADNIA SPECJALISTYCZNA CENTRUM PROGRES
zakres działania:

- Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka
- autyzm/zespół Aspergera
- FAS
- zaburzenia Integracji Sensorycznej
- treningi słuchowe
- Biofeedback

- ADHD
- dysleksja
- trudności szkolne
- rozwój osobisty
- wspomaganie nauki języków obcych
- problemy z emocjami
- wsparcie podczas ciąży

O NAS

Jesteśmy placówką oświatową wpisaną do rejestru w Starostwie Powiatowym w Świdnicy oraz w wykazach Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej.

W Centrum Progres - Niepublicznej Poradni Specjalistycznej Psychologiczno-Pedagogicznej zapewniamy fachową pomoc psychologiczną, pedagogiczną i logopedyczną (diagnozę, terapię, konsultacje). Z naszych usług mogą korzystać: dzieci, młodzież i dorośli, bez względu na miejsce zamieszkania i bez skierowania.

Nasza poradnia zajmuje się:
  • wspomaganiem wszechstronnego rozwoju dzieci i młodzieży
  • diagnozowaniem, opiniowaniem i orzecznictwem
  • terapią zaburzeń rozwojowych, emocjonalnych, motorycznych
  • podnoszeniem efektywności nauki
  • profilaktyka uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży

Stosujemy: diagnozę, konsultację, terapię, rehabilitację, psychoterapię, psychoedukację, doradztwo, mediację, profilaktykę


Specjaliści

Psycholog:
  • diagnoza, profilaktyka i terapia zaburzeń rozwoju
  • badanie gotowości szkolnej
  • diagnoza dysleksji i ryzyka dysleksji
  • psychoterapia indywidualna, par, rodzinna i grupowa
  • badanie osobowości (Testy: MMPI-A, MMPI-II, CAT i inne), Testy projekcyjne i neuropsychologiczne
  • diagnostyka psychologiczna, Testy Inteligencji dla dzieci i dorosłych (WAIS-R, WISC-R)
  • diagnostyka kliniczna w zaburzeniach psychicznych, neurologicznych i procesach otępiennych

Pedagog:
  • diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej
  • diagnoza i terapia dysleksji rozwojowej oraz ryzyka dysleksji
  • diagnoza dyskalkulii rozwojowej i trudności w uczeniu się matematyki
  • Metoda Dobrego Startu Prof. Marty Bogdanowicz
  • diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat
  • Kinezjologia Edukacyjna Brain Gym


Fizjoterapeuta:
  • diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej
  • terapia Neurorozwojowa NDT-Bobath
  • dziecięcy Masaż SHANTALA
  • terapia Ręki praca z dzieckiem z głębszą niepełnosprawnością
  • terapia zaburzeń percepcji
  • metoda Weroniki Sherborne w Terapii i Wspomaganiu Rozwoju Dziecka
  • wczesna neurokinezjologia; terapia metodą odruchowej lokomocji dzieci z uszkodzeniami układu nerwowego
  • kinesio Taping Association
  • kinezjologia Edukacyjna Brain Gym
  • gimnastyka Zmysłów- Kreatywna Kinezjologia
  • terapia zaburzeń orientacji przestrzennej

Neurologopeda:
  • wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dziecka z grupy wysokiego ryzyka
  • dziecięca neurologopedia kliniczna
  • techniki terapii manualnej wpływające na dynamikę twarzy
  • integracja odruchów twarzy według metody dr Świetlany Masgutowej
  • nowe sposoby diagnostyki i terapii dzieci z dysleksją i ADHD
  • interdyscyplinarny opis dziecka z dysfunkcjami mózgu
  • terapia Czaszkowo-krzyżowa

Logopeda:
  • badanie rozwoju mowy dziecka w stosunku do normy wiekowej
  • profilaktyka i terapia zaburzeń mowy
  • stymulowanie rozwoju mowy, także u dzieci z osłabionym słuchem
  • terapia opóźnionego rozwoju mowy
  • terapia mowy u dzieci z deficytami rozwojowymi
  • diagnoza i Terapia Jąkania, Dyslali i Alali
  • ustawianie i emisja głosu

Zależnie od problemu możemy zaproponować metody terapii typu:
  • Metoda Tomatisa
  • Integracja Sensoryczna - zaburzenia SI
  • EEG-Biofeedback, RSA-Biofeedback, GSR-Biofeedback
  • Metoda Warnkego
  • Metoda Johansena
  • Kinezjologia edukacyjna, Ortograffiti, Ortograffiti z Bratkiem
  • mediacja
  • Diagnozę i terapię –pomoc psychologa dziecięcego oraz psychologa młodzieży i osób dorosłych


Nasze usługi są odpłatne, z wyjątkiem Wczesnego Wspomaganie Rozwoju Dziecka. Przyjmujemy po wcześniejszym umówieniu wizyty.

METODA TOMATISA

Metoda Tomatisa jest to technika dźwiękowej stymulacji sensorycznej. Aby ucho mogło funkcjonować w pełnym zakresie, konieczne jest jego wyćwiczenie. Trening polega na słuchaniu dźwięków o określonej częstotliwości poprzez urządzenie zwane Elektronicznym Uchem, które jest modelem idealnego ucha ludzkiego.

Podczas sesji dźwięk jest przekazywany przez przewodnictwo powietrzne, przechodząc przez kanał uszny, a także przez przewodnictwo kostne dzięki wibratorowi umieszczonemu na górniej części słuchawek. Muzyka, którą słuchamy na treningach została wcześniej obrobiona laboratoryjnie w celu wywołania Efektu Tomatisa. Pozwala to na pobudzenie ucha wewnętrznego na płaszczyźnie słuchowej i motorycznej. Celem Efektu Tomatisa jest to, aby zaskoczyć ucho, a tym samym spowodować reakcję napinania i rozluźniania mięśni (strzemiączkowego i młoteczkowego).

Obszary zastosowania:
  • problemy z nauką
  • kłopoty z koncentracją uwagi
  • zakłócenia językowe
  • zaburzenia afektywne i emocjonalne
  • trudności w porozumiewaniu się
  • problemy psychomotoryczne
  • całościowe zaburzenia rozwoju
  • rozwój osobisty i dobre samopoczucie
  • poprawa jakości głosu i muzykalności
  • przygotowanie do porodu
  • przyswajanie języków obcych

Rezultaty:
  • polepszenie koordynacji ruchowe
  • lepsze radzenie sobie z emocjami
  • zmniejszenie stresu
  • zwiększenie koncentracji
  • większa efektywność zapamiętywania
  • spadek liczby popełnianych błędów ortograficznych
  • zwiększenie umiejętności komunikacyjnych
  • lepsze wykorzystywanie posiadanych możliwości

  • Zapraszamy Serdecznie !!!

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie