Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Szkoła Języków Obcych

Speak.pl

ul. Zgoda 5 (III piętro), 00-018 Warszawa
tel. kom. 606-621-488
www:   http://www.speak.pl
e-mail:   biuro@speak.com.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 3374 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

Oferujemy kursy:

- jezyka niemieckiego
- jezyka angielskiego
- jezyka francuskiego
- języka hiszpańskiego
- jezyak włoskiego
- języka rosyjskiego



Angielski metodą Callana

O zasadach działania Metody Callana można by napisać oddzielną książkę, żeby jednak przybliżyć ją Państwu pokrótce wybraliśmy to co najważniejsze. Podstawową cechą metody jest to, że student mówi i słucha czterokrotnie więcej w czasie lekcji, niż stosując jakąkolwiek inna formę nauki języka. W związku z tym uczy się on w czterokrotnie krótszym czasie niż jest to możliwe przy innych metodach.

Czterokrotnie skrócony czas nauki
Wg Uniwersytetu Cambridge przeciętny student uczący się języka angielskiego w przeciętnej szkole na świecie potrzebuje 350 godzin nauki (4 lata akademickie) aby osiągnąć poziom egzaminu Cambridge Preliminary English Test (egzamin o stopień niższy od First Certificate). Metoda Callana pozwala osiągnąć ten poziom po ok. 80 godzinach (1 rok akademicki). Dla osiągnięcia poziomu Cambridge First Certificate potrzeba około 160 godzin. Jak łatwo wyliczyć jest to czas czterokrotnie krótszy niż tradycyjnie. Zwykle, dla ostatecznej pewności zdania egzaminu, zostawia się tu szacunkowo margines:

  • 25% - na spóźnienia i opuszczanie zajęć
  • 25% - jeżli język ojczysty studenta nie jest pochodzenia łacińskiego lub germańskiego
  • 10% - jeżli student lub nauczyciel jest z natury powolny
  • 10% - jeżli student nie uczęszcza na zajęcia 5 razy w tygodniu
  • 10% - jeżli student uczęszcza na 2 lekcje w 1 dniu (jedna za drugą).

Nawet przy uwzględnieniu powyższych czynników czas nauki nie powinien być dłuższy niż 240 godzin, co jest ilością rekordową jeśli chodzi o czas przygotowania do egzaminu FC w porównaniu z innymi metodami.

Dyrektor jednej z najstarszych i największych szkół w Londynie przyznał, że podczas swojej 38-letniej praktyki nie spotkał studenta, który zdał egzamin Cambridge First Certificate studiując krócej niż 400 godzin. Gdyby student Callana potrzebował na przygotowanie się do tego egzaminu aż 400 godzin uważany byłby za szczególnie wolnego.

Kolejność uczenia się: ucho, usta, oko, ręka
Metoda Callana zachowuje naturalne 4 etapy, których prawidłowo zachowana kolejnośc ma ogromne znaczenie w nauce języka obcego. Zamiast tracić czas na bezmyślne przepisywanie z tablicy szeregów słówek (nie znając ich brzmienia i sposobu ich wymawiania) student najpierw słyszy nowe słówko gdy wymawia je lektor, potem sam je wymawia odpowiadając na pytanie lektora, następnie poznaje jego pisownię podczas czytania, aż w końcu uczy się je pisać w czasie licznych dyktand.

Student uczy się więcej niż mu się zdaje
Podczas nauki Metodą Callana wykorzystywane są partie mózgu odpowiedzialne za podświadome uczenie się. Szybkośc pozwala na wyuczenie przez ucznia refleksów w mówieniu po angielsku, stąd uczeń po pewnym czasie jest w stanie "wypalić" odpowiedź na zadane pytanie zanim świadomie zda sobie z tego sprawę. Szybkośc zapobiega też formułowaniu odpowiedzi w języku polskim a dopiero potem tłumaczeniu jej w myślach na język angielski. Uczeń zaczyna myśleć bezpośrednio po angielsku bo na polski po prostu nie ma czasu.

12 600 słów na godzinę
Nauczyciele w szkole Callana mówią do studentów z szybkością około 240 słów na minutę (dwukrotnie szybciej niż w innych metodach). Jeśli nawet uwzględnimy fakt,że student daje odpowiedzi w nieco wolniejszym tempie to i tak prędkość rozmowy nauczyciela ze studentami w czasie lekcji wynosi 210 słów na minutę. W konsekwencji student słyszy 12600 słów, mówionych czy to przez nauczyciela czy też przez innych studentów, w ciągu godziny. W innych metodach jest to liczba tylko około 300 słów. Podczas słuchania większej ilości słów w klasie i używania samemu większej liczby słów, student uczy się oczywiście znacznie szybciej, faktycznie cztery razy szybciej.

Słaba pamięć pokonana przez reguralną powtórkę
Najwiekszymi wrogami uczenia się są nuda i słaba pamięć. Metoda Callana z łatwością pokonuje nudę dzięki szybkości, a słabą pamięć przy pomocy powtórek. Powtarzanie wszystkiego cztery czy pięć razy gwarantuje nie tylko płynność mówienia i rozumienia, ale i trwałe zapamiętanie świeżo zdobytej wiedzy (bez względu na to jak słabą pamięcią uczeń dysponuje).

Dlaczego szybkość w uczeniu angielskiego jest potrzebna?
Poprawność i dokładność są ważne w nauce języka, szczególnie w nauce pisania, lecz prędkość jest absolutnie zasadnicza w mówieniu i rozumieniu. Jak większość automatycznych odruchów, język związany jest ściśle z prędkością, a szczególnie rozumienie musi odbywać się z określoną minimalną prędkością. Czytać, pisać czy mówić można z charakterystyczną dla siebie prędkością, byleby nie przesadnie małą natomiast słuchanie i rozumienie musi następować natychmiastowo. Spiker w radiu, telewizji czy w kinie nie zacznie mówić wolniej, tak abyśmy mogli go zrozumieć. Student musi posiąść umiejętność zrozumienia języka angielskiego z minimalną prędkością 180 słów na minutę.


Metoda Speak.pl

Metoda Speak.pl postała w Centrum Językowym Peritus - Speed School. Umożliwia ona przyspieszoną skuteczną naukę języków: niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego, francuskiego i rosyjskiego.

Metoda Spek.pl jest tzw. "metodą bezpośrednią" nauki języków, czyli taką, która opiera się na przyswajaniu języka obcego bez podpierania się językiem ojczystym, za to poprzez częste powtórki, nacisk na mówienie i przy ciągłym czynnym udziale lektora poprawiającego każdy, nawet najmniejszy błąd popełniany przez ucznia podczas wypowiedzi.

Na każde z pytań lektora uczeń zawsze odpowiada pełnym zdaniem, w ściśle określony sposób i przy użyciu przewidzianych dla tej partii materiału konstrukcji - przez co zapamiętuje je i utrwala.

Nauka gramatyki w Metodzie Speak.pl odbywa się niejako "przy okazji" poprzez obserwację wzorców podczas tego słuchania i automatycznego powtarzania.

Każdy kolejny etap nauki, na jaki podzielona jest Metoda zawiera coraz trudniejsze słownictwo, nie pomijając przy tym idiomów i innych niuansów "żywego" mówionego języka.

Galeria zdjęć

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej



Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie